Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Primera IAD negativa Vote_lcap1Primera IAD negativa Bar210Primera IAD negativa Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Primera IAD negativa Vote_lcap1Primera IAD negativa Bar210Primera IAD negativa Vote_rcap1 
ada_bcn
Primera IAD negativa Vote_lcap1Primera IAD negativa Bar210Primera IAD negativa Vote_rcap1 
Crislady
Primera IAD negativa Vote_lcap1Primera IAD negativa Bar210Primera IAD negativa Vote_rcap1 
Júlia
Primera IAD negativa Vote_lcap1Primera IAD negativa Bar210Primera IAD negativa Vote_rcap1 
morgan
Primera IAD negativa Vote_lcap1Primera IAD negativa Bar210Primera IAD negativa Vote_rcap1 
Dana
Primera IAD negativa Vote_lcap1Primera IAD negativa Bar210Primera IAD negativa Vote_rcap1 
Ester
Primera IAD negativa Vote_lcap1Primera IAD negativa Bar210Primera IAD negativa Vote_rcap1 
Sara
Primera IAD negativa Vote_lcap1Primera IAD negativa Bar210Primera IAD negativa Vote_rcap1 
Bego
Primera IAD negativa Vote_lcap1Primera IAD negativa Bar210Primera IAD negativa Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Primera IAD negativa

3 participantes

Ir abajo

Primera IAD negativa Empty Primera IAD negativa

Missatge por maria73 Dg 12 Ago 2012 - 10:53

Hola a totes!!

Em dic María, tinc 32 anys i és el primer cop que entro al fòrum. Me'l va recomanar BcnSelegna (ángeles en masola soy marialopez) i m´ha agradat molt ja que recomaneu clíniques de Barcelona i em va súper bé jejeje!! A part he llegit que feu quedades oi? A la pròxima m'apunto que jo no puc parlar gaire del procés amb el meu voltant.

Ahir vaig saber que el resultat de la meva primera IAD era negativa. Sabia que era molt difícil a la primera, però tenia esperançes... En fi, que avui el dia és bastant complicat.

El primer l'he fet a la Dexeus, i no estic gens contenta. He vist que moltes recomaneu CIRH, així que demà hi trucaré i em canviaré. Suposo que no em faran repetir les proves, realment són de fa un mes com a màxim, per tant, entenc que són vàlides.

La primera la vaig fer natural, sense medicació. Espero que ara no sigui així, i assegurar-me una mica més. Em dóna la sensació que la primera me l'han fet una mica a "voleo", no sé... A part, de no explicar-me absolutament res.

Si alguna té algun consell per la segona, li agrairia moltíssim!!!!!!!!!!!!!!



Molts petonets,



María
maria73
maria73

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 12/08/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Primera IAD negativa Empty Re: Primera IAD negativa

Missatge por bcnselegnA Dg 12 Ago 2012 - 13:49

Hola María, què tal???

me n'alegro molt trobar-te també aquí!

La veritat és que tots el fòrums en la nostra situació ajuden a no sentir-se sola i poder parlar obertament de les pors que tenim, però aquest especialment per la proximitat és ideal, com tu dius hi ha molta informació específica de possibles clíniques per triar, trobades on ens coneixem, possibilitat de què els nens tinguin amics amb un model de família igual a la seva, info d'ajudes a la nostra comunitat autònoma, he vist fins i tot que es deixa o es regala roba, trones i coses semblants... hi ha molt bon rotllo i espero que et trobis aquí igual de bé que ho he fet jo des de l'inici... BENVINGUDA!!!

Per l'altra costat... sento molt el teu negatiu, conec perfectament com et sents, ja saps que jo el vaig viure fa un parell de setmanes però estem dintre de l'estadística i hem de ser positives pel pròxim procès!!!

Si no estàs contenta amb la teva clínica no ho dubtis... canvia... busca una en la que tu et sentis bé, ja veus que aquí tens molta info, amb tantes noies s'han provat gairebé totes i referències hi trobaràs segur!

Ahir a la nit 5 novatilles vam fer un sopar, quina pena que has arribat una mica tard, però no et preocupis, pel setembre està organitzada una "trobada petarda" (un sopar de mamis sense nens i noies en procès, embarassades, rumiant-ho...), mira't l'apartat de trobades i si tens aquell dia lliure apuntat, m'agradaria molt conèixer-te. També cada mes es fa una trobada amb nens, normalment el segon diumenge del mes i es passa el dia fora fent alguna activitat.

Per cert, com veuràs en aquest fòrum tota la info està molt bé organitzada, passa't pel l'apartat presentacions i allà pots parlar una mica de tu, segur que rebràs una benvinguda molt càlida!

Un petonàs María!!! Ànims que a la segona IAD segur que fas diana!!!
bcnselegnA
bcnselegnA

Antares Adopció Embrions
Nº tractaments : 8

Escorpio Búfalo
Nombre de missatges : 216
Fecha de inscripción : 28/06/2012
Edad : 50
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Primera IAD negativa Empty Re: Primera IAD negativa

Missatge por merce Dg 12 Ago 2012 - 16:26

Hola Maria,

Sòc la Mercè, una de les novatilles en procès. Sento el teu negatiu d'ahir però ara ja estàs en plena cursa així que a per la meta, no et queda altra Smile

L'Àngeles t'ha informat força bé i estic totalment d'acord amb el que ha postejat.

Així que per la meva part, ànims per la 2ªIAD i benvinguda al foro.

Mercè
merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 12/08/2011
Edad : 48
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Primera IAD negativa Empty Re: Primera IAD negativa

Missatge por maria73 Dg 12 Ago 2012 - 19:56

Gràcies guapes!!! La veritat és que ahir estava feta pols però avui ja estic una mica millor.

Quina llàstima lo del sopar, al proper aviseu-me que m´hi apunto; no sóc de Barcelona, però estic a prop, així que hi vaig segur!

Demà vull parlar amb un centre de fertilitat que hi ha a Tarragona, Embriogyn, perquè conec a una persona del laboratori i realment m´hi han parlat molt bé. Igualment parlaré amb el Cirh i demanaré hora; de totes formes ja per aquest mes no crec que em doni temps, així que serà pel període del setembre. Així també ho faré amb més calma...

Ni m'havia fixat que hi havia un apartat de presentacions jejeje... estic una mica perduda, casi que faré un corta-pega i així ho soluciono jaja!!

Ja us aniré explicant on vaig a parar, i per cert, la segona serà la definitiva segur!! Ángeles, tu també eh??

Una abraçada molt forta!!

María
maria73
maria73

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 12/08/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Primera IAD negativa Empty Re: Primera IAD negativa

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum