Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]

El major nombre d'usuaris connectats fou 16 el Dc 19 Feb 2014 - 16:47
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara

lajefadelaironia

ada_bcn

Crislady

Júlia

morgan

Dana

Ester

Sara

Bego

Los posteadores más activos del mes
Luna

Judith75

Lauris@

lajefadelaironia

annigr

nuvib

maricler

piedralunar

Júlia

Viamuy

MEDICACION

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

MEDICACION

Missatge por ainos el Dg 29 Jul 2012 - 21:50

Hola chicas,

Después de la primera visita que tuve en Cirh me indicaron que desde hace ya unos meses (y debido a los recortes) la medicación necesaria tanto para IAD como FIV ya no entra por la Seguridad Social. En algunos mensajes que he leído, a alguna de vosotras si les entraron por la SS. Así que ahora toca pagarlas.

El tema medicación ¿Te dan en la clinica la lista de medicinas que necesitas y tu las consigues? o bien ¿ellos mismos las suministran?

Lo pregunto pues, ya que no lo cubre la SS quizá se puedan comprar en Farmacias por ejemplo de Andorra (que según alguna amiga mía, me ha dicho que encuentran medicamentos bastante mas baratos que en España siendo los mismos. En caso de ella, ciertas vacunas de sus hijos). No se si me podéis echar una mano en esto, ya que si tengo que ir a FIV la medicación es ciertamente carísima.

¿Vosotras como adquiristeis la medicación?

Un saludo.

Sonia.

ainos

Adeslas No ho se encara
Nº tractaments: Cap, de moment

Nombre de missatges: 43

Tornar a dalt Ir abajo

Re: MEDICACION

Missatge por Maduixa el Dg 29 Jul 2012 - 23:00

Hola Sonia,

Doncs efectivament ja no entren per la SS. A les meves 2 FIV anteriors si em van cubrir i la mateixa clinica et demanva l'autorització a la Generalitat, després portaves els papers al CAP i te la donaven.

Ara malhauradament ja no entra. El metge et dona la llista de la medicació perquè és molt personalizada i tu vas a la farmàcia que vols i la compres. El preu aprox. per FIV és de 1.100€. Jo ho he mirat a diverses farmàcies i costa igual a totes (tret de les vitamines, progeterona ... que cadascuna té un marge), perque el preu el marca Sanitat.

També he trucat a Andorra i costa exactament el mateix, quadra al cèntim, perquè ells ho compren a Espanya.

El que havia pensat era trucar a una altra comunitat autònoma ... no sé, a València, o Aragó ... per comprobar i assegurar-me. Crec que val la pena.

Si esbrines més cosetes fes-m'ho saber.

Una abraçada,

Maduixa

Maduixa

Adeslas OVOdonació
Nº tractaments: 5

Nombre de missatges: 256

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ainos el Dl 30 Jul 2012 - 7:55

Hola Maduixa,

Asi que en Andorra también igual de precio...? Vaya, que mala pata. En fin... a pagar.

Si al final llamas a alguna otra comunidad ¿me lo dirás? Yo todavía no tengo la lista pues estoy pendiente del tratamiento (inicialmente será IAD)

Un saludo.

Sonia.

ainos

Adeslas No ho se encara

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por merce el Dl 30 Jul 2012 - 8:16

Heu mirat alguna farmacia gran online?

O alguna del sur?

Mercè

merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments: 6

Capricornio Gato
Nombre de missatges: 237
Ubicació: Vallès Occidental

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Maduixa el Dl 30 Jul 2012 - 22:05

Hola Sonia,

Si, si esclar, ja t'ho diré. Avui volia trucar però he tingut la meva jefa enganxada tot el dia i no vull que s'enteri.

Mercè, doncs la veritat és que no, potser també ho miro.

Gràcies guapes!

Maduixa

Maduixa

Adeslas OVOdonació

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Mima el Dt 31 Jul 2012 - 10:40

Hola Sonia,

No entiendo que te digan que en Andorra vale lo mismo, es mucho más barato. Mi hermana se acaba de hacer una FIV y compró en Andorra, le costó la mitad de lo que me había costado a mí.

Sólo un pequeño problema con el ovitrelle, tienes que guardarlo en nevera durante el trayecto.

Si queréis le pregunto a mi hermana en que farmacia lo compró. Lo que sí recuerdo, es que no tenían stock, y tuvo que ir dos veces, pero se ahorró 500€, así que vale la pena.

Mónica

Mima

Axa Fecundació In Vitro
Nº tractaments: 1

León Gallo
Nombre de missatges: 244

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ainos el Dt 31 Jul 2012 - 10:53

Hola Mónica,

Ostras, pues si se lo preguntas a tu hermana me harías un gran favor; a mi y supongo que al resto de las chicas que estan con los tratamientos. A ver si te da el nombre y teléfono/dirección de la farmacia.

500 Eur está muy bien, que bastante caros son ya los tratamientos, sobre todo FIV y si podemos ahorrar un poquillo... mejor

Muchas gracias y seguimos en contacto.

Sonia.

ainos

Adeslas No ho se encara

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Mima el Dt 31 Jul 2012 - 11:16

Hola,

Acabo de hablar con mi madre que el la que domina. Es farmacia Pasteur, Avd. Meritxell 84.

Aparte de la diferencia de IVA, y más para la que vais a Septiembre, consiguió que en algunas cosas le hicieran descuento. Por ejemplo, en la caja de 20 de Menopur, no podía hacerle descuento, pero si se llevaba 4 cajas de 5 sí podía. No sé porque, pero el chico se lo arregló para que le saliera lo mejor posible.

No sé si esto se lo hicieron porque mi tía (que vive en Andorra) es clienta y fueron con ella, pero de todos modos, aunque sea por la diferencia de IVA ya vale la pena.

El telf es +376800970, el farmaceútico se llama Daniel. Lo que yo haría es llamar, y preguntar qué os cuesta todo lo que os han recetado, preguntad si os pueden hacer algún descuento aunque sea cambiando el formato del medicamento, y comparadlo con lo que cuesta en España.

Ya me contaréis,

Mónica

Mima

Axa Fecundació In Vitro
Nº tractaments: 1

León Gallo
Nombre de missatges: 244

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ainos el Dt 31 Jul 2012 - 11:20

Mónicaaa que rápida!!!,

Muchísimas gracias... !!! seguro que las chicas que están ya en proceso les va a ir genial esta información, y a mi también.

Un saludo.

Sonia

ainos

Adeslas No ho se encara

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Maduixa el Dt 31 Jul 2012 - 11:35

Monica,

Mooooltes gràcies! Si, fui yo la que llamé a Andorra y la farmacia me dijo que eran los mismos precios que en España porque ellos lo compraban aqui .... qué extraño!

De todas formas, por supuesto que voy a llamar a PASTEUR, y lo probaré de nuevo. La verdad es que me iría genial ahorrarme 500€ ... teniendo en cuena que mi tratamiento (FIV+donación+DPI+medicamentos) me cuesta 10.200€...... mucho tiempo ahorrando, te lo aseguro!!!!

Te mantendré informada! GRACIAS, MUCHAS GRACIAS DE NUEVO!

Sonia, yo ya tengo la lista de mis medicamentos así que puedo pedir el coste, pero me parece interesante lo del descuento .... quizás si lo pedimos juntas nos podemos ahorrar algo y también en los portes. ¿Cuando tendrás tu lista? Si quieres enviame un PM y lo hablamos, ¿vale? 500€ es mucho dinero ...

Un abrazo,

Maduixa

Maduixa

Adeslas OVOdonació

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ainos el Dj 2 Ago 2012 - 8:10

Hola Monia,

Yo no tengo aun la lista, pero tampoco se cuando voy a tenerla definitivamente pues en Sep. (y quizá ni en Oct.) pueda empezar el tratamiento. Así que mejor pidelo tu que ya lo tienes claro.

A ver si tienes suerte y te puedes ahorrar algo de dinero, que con los tiempos que corren...

Un saludo.

ainos

Adeslas No ho se encara

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Maduixa el Dj 2 Ago 2012 - 8:55

Bon dia a totes,

Ja he fet l'estudi de mercat i he trucat a Andorra i a una altra comunitat autònoma i no tinc molt bones notícies..... Els preus són exactament igual a totes les farmàcies perquè venen marcats per Sanitat (que ja m'ho havien dit abans). Andorra compra els medicaments a Espanya. La resta de comunitats no tenen res a fer perquè estan marcats per la SS.SS. Quadren al céntim en totes les farmàcies !!!!! Crying or Very sad

Els preus de la meva llista són el següents:

Cetrotide 0,25, 7 vials 248,70€ (1 caixa)

Pergoveris, 10 vials 780,22€ (1 caixa)

Ovitrelle 50,63€ (1 vial)

Progefikk (progesterona) 6,48€ x 3 caixes - aquest si que pot variar

Femasvit 90 cap.(vitamines) 48,55€ (1 pot)

TOTAL 1.156,86€

Son moooolts diners a afegir al tractament!!!!!

Jo he demanat a IVI si tenien restes de medicació d'altres pacients, doncs honestament la gent faria bé en donar-lo a la clinica per ajudar a altres dones a suportar el cost. De moment m'han dit que ho miraran amb les infermeres i que em trucaran.

Administradores: sabeu si hi ha un altre fil obert de MEDICAMENTS? O si algú ha parlat mai d'intercanvi????

Bé noies, hem de pagar!!!! A mi les altres 2 FIV's me les va cobrir la SS.SS. pero ara, que anem de mal en pitjor, no hi ha res a fer i ens toca pagar .... scratch i després celebrarem el ++++++ i ens riurem de tot el que ens ha costat [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Que tingueu bon dia!

Maduixa

Maduixa

Adeslas OVOdonació

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por nara el Ds 27 Oct 2012 - 15:17

Hola noies,

Acabo de trucar a la farmàcia Pasteur d'Andorra i tenen diferents preus de la medicació en funció si ho compren a França o a Espanya. Hi ha medicació que és més econòmica a França i d'altra a Espanya. Per això potser a la germana de la Mónica li va sortir més barat i a la Maduixa al mateix preu...

Per tant, és qüestió de provar si hi ha sort!

Quan he trucat, m'han dit que els passés un correu amb la llista de la medicació, així poden mirar els preus de les dues bandes, i oferir-nos el que ens interessi més.

Si els preus que em donem són inferiors als d'aquí, ho compraré allà aquesta mateixa setmana. Si alguna més estigués interessada, podríem compartir despeses d'enviament.

Salut i molta sort a totes!

nara

No en tinc OVOdonació
Nº tractaments: 7

Virgo Rata
Nombre de missatges: 200

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Maduixa el Dl 29 Oct 2012 - 14:59

Hola Nara,

Diga-m'ho si us plau perquè jo haig de tornar a comprar-ho. Jo necessito el Cetrotide + Pergoveris (a dalt veus els preus) i el Gonal F 75ui (que m'han afegit justament avui).

Ja em diràs a veure què ...

Gràcies,

Maduixa

Maduixa

Adeslas OVOdonació

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por nara el Dl 29 Oct 2012 - 18:42

Hola,

Només comentar-vos que, a la farmàcia Pasteur d'Andorra, l'enviament de productes a Barcelona és gratuït a partir de compres superiors a 150 €.

nara

No en tinc OVOdonació
Nº tractaments: 7

Virgo Rata
Nombre de missatges: 200

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum