Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Neguitosa Vote_lcap1Neguitosa Bar210Neguitosa Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Neguitosa Vote_lcap1Neguitosa Bar210Neguitosa Vote_rcap1 
ada_bcn
Neguitosa Vote_lcap1Neguitosa Bar210Neguitosa Vote_rcap1 
Crislady
Neguitosa Vote_lcap1Neguitosa Bar210Neguitosa Vote_rcap1 
Júlia
Neguitosa Vote_lcap1Neguitosa Bar210Neguitosa Vote_rcap1 
morgan
Neguitosa Vote_lcap1Neguitosa Bar210Neguitosa Vote_rcap1 
Dana
Neguitosa Vote_lcap1Neguitosa Bar210Neguitosa Vote_rcap1 
Ester
Neguitosa Vote_lcap1Neguitosa Bar210Neguitosa Vote_rcap1 
Sara
Neguitosa Vote_lcap1Neguitosa Bar210Neguitosa Vote_rcap1 
Bego
Neguitosa Vote_lcap1Neguitosa Bar210Neguitosa Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Neguitosa

+3
bcnselegnA
anna76
Mico filos
7 participantes

Ir abajo

Neguitosa Empty Neguitosa

Missatge por Mico filos Dt 17 Jul 2012 - 17:12

Hola, Maduixa.
Moltes gràcies pel teu mail!!
Estic una mica neguitosa pel que representa tot plegat, i tampoc havia format part de cap fòrum, i aquestes coses són molt íntimes, i buf, se'm fa una muntanya tot plegat perquè suposo que sóc una cagadubtes. Bueno, em llenço: al maig va fer un any que la meva ex-parella i jo ho vam deixar còrrer. Vam estar junts 8 anys, i durant els 5 últims vaig estar intentant-lo convèncer per tenir fills. La seva resposta era que sí però que encara no era el moment (ell tenia problemes amb la seva ex-dona i la seva filla). Així vaig anar tirant durant 4 anys. Finalment em vaig quedar embarassada al setembre del 2010, però es va interrompre l'embaràs a les 8 setmanes. Això, i com va actuar ell, em va fer replantejar moltes coses i al maig el vaig deixar.
La idea de ser mare en solitari m'espanta i m'atrau a l'hora, perquè tampoc és el que havia "somniat" de petita, i tinc dies que ho veig claríssim i en tinc de pànic total. Per això, llegir els vostres missatges i les vostres vivències m'animen tant.
Encara no he començat cap tractament, però abans d'estiu volia anar a la Deixeus a demanar informació (tot i que no treballen amb la meva mútua - Assistència Sanitària-). Pel que he anat llegint, però, en general us fa molt el pes IVI... Miraré també.
I en principi això és tot. Ah, el cine! El meu problema és que surto de treballar a les 22h, però si aneu a la sessió de la tarda i en sortir aneu a fer una cervesa, m'apuntaria! (i m'expliqueu si val la pena anar-la a veure... Smile)
Ja em direu el què.
Una abraçada!
Sílvia
Mico filos
Mico filos

Assistència Sanitària No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Neguitosa Empty Re: Neguitosa

Missatge por anna76 Dt 17 Jul 2012 - 17:33

Hola Sílvia!

Benvinguda al fòrum!!! Jo també fa poquet que m'he inscrit i ara feia uns dies que no em connectava...

Estem, més o menys en la mateixa situació, a l'agost faré els 36 i al setembre començaré a mirar-me tema clíniques, tractaments, proves, etc... i també, com tu, estic cagadeta!!
És una decisió ferma, però això no fa que hi hagi dies d'eufòria i dies de cangueli!! suposo que és normal.

Però és veritat que llegint els missatges de dones que ja ho han passat, dones que ho estant passant i dones que ho passaran, tranquil·litza i anima molt!!

Jo també espero poder anar a la trobada de setembre ja que no vaig poder anar diumenge passat i tampoc a la trobada-cine de dimecres 25!! Així que espero que ens conegue'm i ens animem mutuament!!!

Ens anem parlant!!

una abraçada,
Anna
anna76
anna76

Medifiatc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 6

León Dragón
Nombre de missatges : 52
Fecha de inscripción : 16/06/2012
Edad : 47

Tornar a dalt Ir abajo

Neguitosa Empty Re: Neguitosa

Missatge por Mico filos Dc 18 Jul 2012 - 18:27

Hola a totes,
Missatge de novatilla: demà vaig a fer la primera visita informativa a la Dexeus. Sé que no és res, però és com començar a posar fil a l'agulla i estic molt emocionada (i molt cagada...). Ja està, és que volia compartir-ho.
I sí, Anna, tens tota la raó, tranquil·litza i anima estar entre "expertes" Wink
Una abraçada!
Sílvia
Mico filos
Mico filos

Assistència Sanitària No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Neguitosa Empty Re: Neguitosa

Missatge por bcnselegnA Dc 18 Jul 2012 - 18:44

Guaiii!!!

Ja veuràs que sortiràs encara amb més ganes de començar-ho tot... Demà ens expliques com t´ha anat i que t´han dit, ok guapa?

Una abraçada! Ángeles


Editat per darrera vegada per bcnselegnA el Dc 18 Jul 2012 - 19:21, editat 1 cop en total
bcnselegnA
bcnselegnA

Antares Adopció Embrions
Nº tractaments : 8

Escorpio Búfalo
Nombre de missatges : 216
Fecha de inscripción : 28/06/2012
Edad : 50
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Neguitosa Empty Re: Neguitosa

Missatge por Mico filos Dc 18 Jul 2012 - 18:50

Sí, sí, clar, demà us dic el què!!!!
Una abraçada!!
Mico filos
Mico filos

Assistència Sanitària No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Neguitosa Empty Re: Neguitosa

Missatge por Lauris@ Dc 18 Jul 2012 - 22:42

Hola Sílvia,

Si es important la primera visita, es el primer pas per començar, per que preguntis tots els dubtes i t'expliquin tot.

Tu tranquila i veuràs que tot anirà bé!

Laura
avatar
Lauris@

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 282
Fecha de inscripción : 12/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Neguitosa Empty Re: Neguitosa

Missatge por Maduixa Dj 19 Jul 2012 - 9:26

Hola Silvia,

Moltíssima sort amb la visita d'avui. Espero que tinguis una llista plena de preguntes i dubtes i quan sortis d'allà encara tinguis més ganes de començar amb tot el procés.

Amb qui la tens???? A mi em va visitar el Dr. Coroleu, tot i que ja he decidit definitivament que ho faré a IVI. Demana per la promoció de la 1ª visita gratuita, crec que ja ha acabat però "si cola, cola". Al IVI també ho estaven fent ... ja al menys vaig tenir la sort de no pagar a cap de les dues. Ja ho pagaré amb escreix amb el meu tractament!

Una abraçada,

Maduixa
Maduixa
Maduixa

Adeslas OVOdonació
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 277
Fecha de inscripción : 13/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Neguitosa Empty Re: Neguitosa

Missatge por aiguaclara Dj 19 Jul 2012 - 11:00

Hola Silvia.

He fet del que eren respostes a la teva presentació, un tema nou i l'he posat al subfòrum Rumiant, que es on deurien estar aquest tipus de contingut.

I els teus neguits son molt normals. Segur que la pèrdua del teu embaràs va ser un trasbals i que ell no estigues a l'alçada va ser clau a l'hora de deixar-lo estar. Veient la teva experiència, et diré que estaràs molt mes tranquil·la sent mare en solitari, doncs per estar a disgust amb algú, millor ser autònoma i poder fer les coses com una vol, t'estalvies moltes frustracions.

Et recomano que facis una miradeta al tema de Clíniques de RA i comentaris al subfòrum clíniques, doncs veuràs molta informació interessant, t'ho dic pel fet que vaguis a la Dexeus, que per aquí no som molt partidàries, encara que tot canvia i poder ara son la canya. Pots obrir fil propi a clíniques o mira els que ja estan oberts ja veuràs com et servirà.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Neguitosa Empty Re: Neguitosa

Missatge por Mico filos Dj 19 Jul 2012 - 20:16

Hola a totes!
Perdoneu que escrigui tan tard però aquesta tarda ha nascut el meu segon nebot i porto una tarda una mica embolicada! Smile Tot ha anat perfecte!
I, abans de començar, demanar disculpes per posar temes on no toca Razz (gràcies per endreçar-me, aguaclara_74!)
Aquest matí he anat a la Dexeus i força bé, però com que no conec res més tampoc no puc comparar. El dr. Coroleu m'ha semblat molt correcte. Ara, us he de confessar que he sortit d'allà amb un embolic al cap que ni us l'imagineu! (és una manera de parlar, clar!). Han estat uns dies de donar moltes voltes a moltes coses i ara necessito pair la informació... Em penso que em "donaré festa" la resta de la setmana i la vinent miraré què dieu de les diferents clíniques.
Estem en contacte.
Un petó!
Mico filos
Mico filos

Assistència Sanitària No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Neguitosa Empty Re: Neguitosa

Missatge por Maduixa Dv 20 Jul 2012 - 9:59

Bon dia Silvia,

És normal que tinguis un embolic mental. A la primera visita es parlen de moltes coses i si no tens molta experiéncia o has llegit molt, la majoria de coses et sonen a "xino". Els metges parlen com si fos la cosa més normal del món i com si al nostre dia a dia anessim parlant en aquesta terminologia (IAD, ovocits, reserva ovàrica, fsh, icsi....). Massa informació en 1 hora de visita.

Silvia, doncs espera que vagis a una altra clínica a demanar opinió .... llavors és la pera!

Bé, noia, no et desesperis tothom necessita el seu temps per pair. L'important és que si ho tens clar comencis a organitzar-te poquet a poquet, primer les proves, els resultats i trobar el mètode que millor et funcioni. Fas bé en donar-te un temps ....

Una abraçada i ja ens mantindràs informada!

Maduixa
Maduixa
Maduixa

Adeslas OVOdonació
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 277
Fecha de inscripción : 13/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Neguitosa Empty Re: Neguitosa

Missatge por EPB Ds 18 Ago 2012 - 3:11

Hola Silvia,

Entenc les teves pors i dubtes. De fet, estic de 13 setmanes i no t'ho negaré, tot i haver pres la decisió en ferm de ser mare sense parella i d'haver-ho tirat endavat, encara dubto molt de determinats temes. En fi, t'escric pel tema de les clíniques. Una amiga mare soltera em va recomanar l'Institut Marquès. Hi vaig anar i em van atendre molt bé, tant a nivell professional com en les facetes personal i econòmica. En vaig quedar molt contenta. Si encara estàs en la recerca de clínica, no la descartis. Per cert, tampoc sóc partidàriade la Deixeus.

Una abraçada
Ester
EPB
EPB

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Virgo Tigre
Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 01/07/2012
Edad : 49
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Neguitosa Empty Re: Neguitosa

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum