Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Hola, sóc la Mercè Vote_lcap1Hola, sóc la Mercè Bar210Hola, sóc la Mercè Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Hola, sóc la Mercè Vote_lcap1Hola, sóc la Mercè Bar210Hola, sóc la Mercè Vote_rcap1 
ada_bcn
Hola, sóc la Mercè Vote_lcap1Hola, sóc la Mercè Bar210Hola, sóc la Mercè Vote_rcap1 
Crislady
Hola, sóc la Mercè Vote_lcap1Hola, sóc la Mercè Bar210Hola, sóc la Mercè Vote_rcap1 
Júlia
Hola, sóc la Mercè Vote_lcap1Hola, sóc la Mercè Bar210Hola, sóc la Mercè Vote_rcap1 
morgan
Hola, sóc la Mercè Vote_lcap1Hola, sóc la Mercè Bar210Hola, sóc la Mercè Vote_rcap1 
Dana
Hola, sóc la Mercè Vote_lcap1Hola, sóc la Mercè Bar210Hola, sóc la Mercè Vote_rcap1 
Ester
Hola, sóc la Mercè Vote_lcap1Hola, sóc la Mercè Bar210Hola, sóc la Mercè Vote_rcap1 
Sara
Hola, sóc la Mercè Vote_lcap1Hola, sóc la Mercè Bar210Hola, sóc la Mercè Vote_rcap1 
Bego
Hola, sóc la Mercè Vote_lcap1Hola, sóc la Mercè Bar210Hola, sóc la Mercè Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Hola, sóc la Mercè

2 participantes

Ir abajo

Hola, sóc la Mercè Empty Hola, sóc la Mercè

Missatge por Marmer Ds 10 Set 2016 - 0:02

Hola a totes,

Em dic Mercè i sóc mare soltera per decisió pròpia d'un nen, l'Eric, de 3 anys i mig. 

Us vaig trobar fa temps quan buscava informació sobre la maternitat en solitari, però en aquell moment no em vaig decidir a escriure. 

La meva història va començar al voltant dels 40 quan, després de molts dubtes i pors, vaig acceptar que no podia esperar més a tenir una relació per ser mare. Donar aquell pas va ser com treure'm un pes de sobre i sobre tot la pressió de trobar parella per tenir un fill. Un cop ho vaig tenir clar i amb el recolçament de la meva família, que em va ajudar moltíssim, vaig tirar endavant el procés i després d'uns quants tractaments vaig tenir per FIV un nen que és l'alegria de la meva vida. 

Trobo molt interessant aquest foro, us felicito. M'ha costat però m'he inscrit perquè ara mateix tinc moltes ganes de compartir experiències amb vosaltres i també anar a alguna quedada i conèixer-us. El balanç d'aquests anys com a mare ha estat molt positiu, però tot i que fem moltes activitats junts i socialitzem amb altres famílies "tradicionals", trobo a faltar conèixer altres famílies amb el mateix model familiar que el nostre. 

Salutacions, 

Mercè
Marmer
Marmer

Sanitas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Aries Perro
Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 03/09/2016
Edad : 54
Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, sóc la Mercè Empty Re: Hola, sóc la Mercè

Missatge por merce Dg 11 Set 2016 - 14:45

Hola Mercè! 
Som poques ja amb aquest nom eh? 
Enhorabona per l'Èric, també vaig passar per uns quants tractaments durant 4 anys fins aconseguir la que és ara, l'amor de la meva vida, l'Arlet. Farà 14 mesos en breu. 
Sòc de Cerdanyola del Vallès. 
Properament es farà una trobada, és possible que ja hagis llegit el post en qüestió. És el proper dia 8 d'octubre. A veure si t'animes i ens coneixem! 

Una abraçada 

Mercè 40 i Arlet gairebé 14 mesets
merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 12/08/2011
Edad : 48
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, sóc la Mercè Empty Re: Hola, sóc la Mercè

Missatge por Marmer Dt 13 Set 2016 - 21:38

merce escrigué:
Gràcies Mercè per la benvinguda!
Tens raó, cada vegada es posa menys el nostre nom.
Felicitats també per la teva filla. Segur que estàs encantada i gaudeixes de cada moment. Nosaltres aquest any ja hem començat l'escola, creixen tan ràpid!
Sí que he vist que fareu aquesta trobada. Ara escriuré al post i ens apuntarem  Smile

Una abraçada,

Marmer (Mercè) + Eric 3 anys i 7 mesos

Marmer
Marmer

Sanitas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Aries Perro
Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 03/09/2016
Edad : 54
Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, sóc la Mercè Empty Re: Hola, sóc la Mercè

Missatge por merce Dt 13 Set 2016 - 22:20

Genial! Ens veiem allà aleshores. 

Una abraçada
merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 12/08/2011
Edad : 48
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Hola, sóc la Mercè Empty Re: Hola, sóc la Mercè

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum