Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_lcap1TENIR UN SEGON FILL SOLA  Bar210TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_rcap1 
lajefadelaironia
TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_lcap1TENIR UN SEGON FILL SOLA  Bar210TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_rcap1 
ada_bcn
TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_lcap1TENIR UN SEGON FILL SOLA  Bar210TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_rcap1 
Crislady
TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_lcap1TENIR UN SEGON FILL SOLA  Bar210TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_rcap1 
Júlia
TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_lcap1TENIR UN SEGON FILL SOLA  Bar210TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_rcap1 
morgan
TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_lcap1TENIR UN SEGON FILL SOLA  Bar210TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_rcap1 
Dana
TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_lcap1TENIR UN SEGON FILL SOLA  Bar210TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_rcap1 
Ester
TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_lcap1TENIR UN SEGON FILL SOLA  Bar210TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_rcap1 
Sara
TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_lcap1TENIR UN SEGON FILL SOLA  Bar210TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_rcap1 
Bego
TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_lcap1TENIR UN SEGON FILL SOLA  Bar210TENIR UN SEGON FILL SOLA  Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


TENIR UN SEGON FILL SOLA

+2
alida1976
Gemm
6 participantes

Ir abajo

TENIR UN SEGON FILL SOLA  Empty TENIR UN SEGON FILL SOLA

Missatge por Gemm Dj 7 Ago 2014 - 16:04

Hola a totes!!!

Tinc un nen de 4 anys (amb pare del qual m'he separat) i sempre he volgut dos fills. 

Fa temps que estic pensant en fer-me tractament per tenir-ne un segón, però també m'assalten molts dubtes de què pot suposar per un nen el fet que aquest tingui una mare i en canvi el seu germà tingui pare i mare. 

No sé si és just. 
Que creieu? 

Moltes gràcies
Gemm
Gemm

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 07/08/2014

Tornar a dalt Ir abajo

TENIR UN SEGON FILL SOLA  Empty Re: TENIR UN SEGON FILL SOLA

Missatge por alida1976 Dv 8 Ago 2014 - 21:05

Hola,
com diu una amiga meva, infermera pediàtrica i que n'ha vist de tots colors, el més important per un infant és que com a mínim hi hagi una persona que se l'estimi i el cuidi. Penso que segur que hi haurà dificultats, però no crec que no es pugui resoldre. Jo he crescut des de molt joveneta sense mare i ara la meva nena creixerà sense pare... No sóc infeliç. He trobat a faltar la meva mare perquè l'havia conegut, però he tingut un pare genial i no m'ha faltat mai res de res. Sincerament, crec que això no serà un problema! Potser sóc molt optimista, però de veritat que crec que no serà injust.
Una abraçada i molts ànims,
alida1976
alida1976

muface Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Nombre de missatges : 33
Fecha de inscripción : 06/01/2014

Tornar a dalt Ir abajo

TENIR UN SEGON FILL SOLA  Empty Re: TENIR UN SEGON FILL SOLA

Missatge por ada_bcn Ds 9 Ago 2014 - 8:54

jo penso que si que en algún moment et pot plantejar un problema el que es comparin les dues situacions, però això no vol dir que el nen/a sigui infeliç o que no no sé... però que segur que en algún moment t'ho retreu, i l'altre et retreurà d'altres coses... és també saber gestionar-ho.
ada_bcn
ada_bcn

hna No ho se encara
Nº tractaments : Sense tractament

Nombre de missatges : 382
Fecha de inscripción : 01/01/2013

http://adoptivanet.info

Tornar a dalt Ir abajo

TENIR UN SEGON FILL SOLA  Empty Re: TENIR UN SEGON FILL SOLA

Missatge por Dana Dc 13 Ago 2014 - 21:48

Me parece que he visto también un hilo al revés.... tener un hijo sola por RA, y luego con pareja.... también coincido que familias hay de todos los tipos....  
Saludos,
Julia
Dana
Dana

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 746
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

TENIR UN SEGON FILL SOLA  Empty Re: TENIR UN SEGON FILL SOLA

Missatge por aiguaclara Dv 22 Ago 2014 - 22:06

Fa uns quants mesos (o un any, je) una noia va publicar una situació com la teva, no recordo quines eren les seves pors, però no et l'única que s'ho planteja.

Jo no ho veig una bogeria ni cap problema per gestionar les possibles intrigues que els ocasioni entre germans i les seves diferencies. Ara bé, primer hem d'estar segures i voler assolir la feina d'aclarir i afrontar el tema que es tot un repte.

Força i ànims, jo penso i sento com tu, millor mes d'un fill/a, si es possible.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

TENIR UN SEGON FILL SOLA  Empty Re: TENIR UN SEGON FILL SOLA

Missatge por Júlia Dg 24 Ago 2014 - 18:52

Hola. 

Al final tot es resumeix en com ho veus tu. Si ho tractes de forma natural ells ho veuran aixi, tot i que es possible que en algun moment li generi dubtes. 

Pero tenir familia que t estima es el principal.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

TENIR UN SEGON FILL SOLA  Empty Re: TENIR UN SEGON FILL SOLA

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum