Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_lcap1Dubte doctores CIRH i Institut Marques Bar210Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_lcap1Dubte doctores CIRH i Institut Marques Bar210Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_rcap1 
ada_bcn
Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_lcap1Dubte doctores CIRH i Institut Marques Bar210Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_rcap1 
Crislady
Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_lcap1Dubte doctores CIRH i Institut Marques Bar210Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_rcap1 
Júlia
Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_lcap1Dubte doctores CIRH i Institut Marques Bar210Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_rcap1 
morgan
Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_lcap1Dubte doctores CIRH i Institut Marques Bar210Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_rcap1 
Dana
Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_lcap1Dubte doctores CIRH i Institut Marques Bar210Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_rcap1 
Ester
Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_lcap1Dubte doctores CIRH i Institut Marques Bar210Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_rcap1 
Sara
Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_lcap1Dubte doctores CIRH i Institut Marques Bar210Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_rcap1 
Bego
Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_lcap1Dubte doctores CIRH i Institut Marques Bar210Dubte doctores CIRH i Institut Marques Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Dubte doctores CIRH i Institut Marques

+2
Carolina
maricler
6 participantes

Ir abajo

Dubte doctores CIRH i Institut Marques Empty Dubte doctores CIRH i Institut Marques

Missatge por maricler Dl 26 Ago 2013 - 21:00

Hola noies,

Avui he trucat al CIRH per agafar hora per la primera visita, buf això sembla que va en serio, he demanat q visiti per la tarda pq com veig q haure d'anar tant no vull faltar molt a la feina i m'han dit que per la tarda visitaba la Sara Lopez i la Maite Castro. Amb els vostres comentaris havia demanat per la Alicia Maqueda pero es veu q només visita pel matí (quina llastima pq totes esteu molt contentes) i la Dra Rojas ha marxat a fora, al final he agafat hora amb la Sara Lopez. Quines opiniones teniu d'ella o de la Maite Castro??? Tinc hora pel 18 de setmebre així q encara puc canviar d'opinió

Com que soc de Sanitas al Institut Marques tenen presus especials així que serà l'altre clínica que anire a veure, he estat mirant pel foro pero no veig gaires comentaris sobre doctores (prefereixo dona), algu hem pot recomenar alguna? 

Moltes gracies!!!!
maricler
maricler

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 21/08/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte doctores CIRH i Institut Marques Empty Re: Dubte doctores CIRH i Institut Marques

Missatge por Carolina Dc 28 Ago 2013 - 21:52

Hola Maricler,

Jo vaig anar a l'Institut Marqués i et recomano 100% el Dr. Arce. Jo també preferia una dona però cap metge m'ha atés mai tant bé com ell.

Que tunguis molta sort

Carolina37 i Ariadna 18 mesos
Carolina
Carolina

l'Aliança Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Pez Dragón
Nombre de missatges : 147
Fecha de inscripción : 18/05/2011
Edad : 48
Ubicació : Cornellà de Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte doctores CIRH i Institut Marques Empty Re: Dubte doctores CIRH i Institut Marques

Missatge por Mamimood Dj 29 Ago 2013 - 23:23

Hola maricler,

Jo he fet 3 iad i 1 fiv al cirh cada cop amb un metge diferent! :-) la fiv va ser amb la doctora lopez i la veritat és que a mi em va agradar molt i gràcies a ella ara estic de 27 setmanes!! Sembla una mica seria, però és molt maca. La dra Castro no la conec.

Sort i ja estàs en marxa!!

Marta
Mamimood
Mamimood

Medifiatc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Sagitario Dragón
Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 06/03/2012
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte doctores CIRH i Institut Marques Empty Re: Dubte doctores CIRH i Institut Marques

Missatge por Dana Dv 30 Ago 2013 - 7:18

Hola, dependiendo del momento del ciclo, además de quien te lleva principalmente, te ven otros doctores. Me llevaba la Dra Rojas pero otros médicos hicieron varios controles y hasta la inse en sí la hizo otro.
Animos!
Dana
Dana

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 746
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte doctores CIRH i Institut Marques Empty Re: Dubte doctores CIRH i Institut Marques

Missatge por lajefadelaironia Dl 2 Set 2013 - 17:48

Hola Clara,
La Dra Lopz va ser la que va decidir canviar-m ela medicació radicalment, llegint el meu historial, tot i que no m'havia visitat mai. El resultat es que entre ella i la acupuntura, tinc un enano rondant per casa. A mi me va semblar molt maca, però jo també puc ser bastnat seca, jaja
ANIMS!
alba 37 i pau 3a
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte doctores CIRH i Institut Marques Empty Re: Dubte doctores CIRH i Institut Marques

Missatge por maricler Dl 2 Set 2013 - 18:25

Ja veig que la doctora Lopez es bona encara que no gaire parladora pero aqui l'important es que sigui bona.

Del Institut Marques algu coneix algun altre nom, preguntaré pel Dr Arce pero per si no visita tardes o ja no hi es m'agradaria tenir algun altre doctor/a.

Començare a fer llistat amb preguntes que segur que amb els nervis em deixo coses de preguntar i tinc forces dubtes.
maricler
maricler

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 21/08/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte doctores CIRH i Institut Marques Empty Re: Dubte doctores CIRH i Institut Marques

Missatge por Marpels Dl 2 Set 2013 - 20:56

Hola maricler!!
Te cuento mi caso. Fui a mi primera visita al CIRH a primeros de junio y me atendió la dra. Lattes. Fue muy correcta. Ni simpática, ni estupida, ni seca. Correcta. Tenía hora para el 23 de agosto y, 10 días antes, me llamaron que estaba de baja (por un periodo largo), que si quería me podía esperar a ella o bien me designaban otro dr. Elegí que me dieran otro dr. porque una vez que empiezas, lo quieres ya (por lo menos yo). Así que me visitó la dra. Alicia Maqueda. Majísima. Me encanto. Me dió muy buen rollo. Pero visita por las mañanas. Y cuando fuí estaba de vacaciones. Así que me han vuelto a cambiar a la dra. Ahora tengo a la dra. Sara López. Espero que sea la definitiva. El miércoles me visito con ella. Ya te contaré como me ha ido.
Espero que el rollo que te he metido te sirva de algo..
Marpels
Marpels

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 11/05/2013
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte doctores CIRH i Institut Marques Empty Re: Dubte doctores CIRH i Institut Marques

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum