Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
    Qui està Connectat
    En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

    Cap

    [ Ver toda la lista ]


    El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
    Miembros que empiezan más temas
    aiguaclara
    fertilab - Fertilab Vote_lcap1fertilab - Fertilab Bar210fertilab - Fertilab Vote_rcap1 
    lajefadelaironia
    fertilab - Fertilab Vote_lcap1fertilab - Fertilab Bar210fertilab - Fertilab Vote_rcap1 
    ada_bcn
    fertilab - Fertilab Vote_lcap1fertilab - Fertilab Bar210fertilab - Fertilab Vote_rcap1 
    Crislady
    fertilab - Fertilab Vote_lcap1fertilab - Fertilab Bar210fertilab - Fertilab Vote_rcap1 
    Júlia
    fertilab - Fertilab Vote_lcap1fertilab - Fertilab Bar210fertilab - Fertilab Vote_rcap1 
    morgan
    fertilab - Fertilab Vote_lcap1fertilab - Fertilab Bar210fertilab - Fertilab Vote_rcap1 
    Dana
    fertilab - Fertilab Vote_lcap1fertilab - Fertilab Bar210fertilab - Fertilab Vote_rcap1 
    Ester
    fertilab - Fertilab Vote_lcap1fertilab - Fertilab Bar210fertilab - Fertilab Vote_rcap1 
    Sara
    fertilab - Fertilab Vote_lcap1fertilab - Fertilab Bar210fertilab - Fertilab Vote_rcap1 
    Bego
    fertilab - Fertilab Vote_lcap1fertilab - Fertilab Bar210fertilab - Fertilab Vote_rcap1 

    Los posteadores más activos del mes
    No hay usuarios


    Fertilab

    5 participantes

    Ir abajo

    fertilab - Fertilab Empty Fertilab

    Missatge por lacolometa Dg 12 Set 2010 - 21:07

    Hola noies!
    No fa ni dos dies que em presentava i ja torno a ser aquí! Estic "enganxada" a llegir tot el que vaig trobant pel fòrum!
    Bé, jo us deia que em faig el tractament (a finals de mes-ppis d'octubre) a Fertilab. Està a Barcelona (Via Augusta/Alt de Gironella), em porta una tal doctora Creus i em costarà uns mil euros aquesta primera vegada (ja que les proves me les he fet per la meva mútua DKV i de moment res de pastilles ni injeccions).
    Com que no tenia referències, vaig buscar per internet i, de moment, les dues vegades que hi he anat m'ha semblat una gent correcta, potser una mica pesseteros.
    Bé maques, bona setmana per a totes!
    lacolometa
    lacolometa

    No en tinc Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 5

    Nombre de missatges : 117
    Fecha de inscripción : 10/09/2010

    Tornar a dalt Ir abajo

    fertilab - Fertilab Empty Re: Fertilab

    Missatge por lajefadelaironia Dl 13 Set 2010 - 20:42

    hola colometa,

    T'he mogut el fil al de clíniques perquè així tenim tota la info de preus i clíniques agrupadeta per les noies que s'apunten noves i no tenen referències.

    Ja ens aniràs explicant com et va a fertilab, esperm que t'hi vegin molt poc i et quedis a la primera!!

    petonets
    alba (34)i pau (demà 5m), bcn
    lajefadelaironia
    lajefadelaironia

    Mamimodera


    Mamimodera

    Sanitas Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 4

    Tauro Dragón
    Nombre de missatges : 1282
    Fecha de inscripción : 24/12/2009
    Edad : 47
    Ubicació : barcelona

    Tornar a dalt Ir abajo

    fertilab - Fertilab Empty Re: Fertilab

    Missatge por piedralunar Dl 13 Set 2010 - 21:53

    Hola, maca,
    jo em vaig quedar a la primera inse a Fertilab amb la doctora Creus, o sigui q la dona bon ull te, però no he recomanat el centre aquí per diverses coses q no em van agradar: el tracte de les auxiliars, q no em donessin les mínimes dades del donant q sí han donat a altres noies en altres centres, q s´hagi de pagar en efectiu, et donin una mena de rebuts cutres en pagar i q demanar una factura ben feta sembli una extravagància i triguin setmanes a tenir-te-la...
    El millor la doctora, q no explica gaire cosa si no preguntes, però sí q és molt correcta.

    Molta sort
    piedralunar
    piedralunar

    No en tinc Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 1

    Capricornio Mono
    Nombre de missatges : 656
    Fecha de inscripción : 10/02/2010
    Edad : 55
    Ubicació : barcelona

    Tornar a dalt Ir abajo

    fertilab - Fertilab Empty Re: Fertilab

    Missatge por martinal Dg 21 Nov 2010 - 11:49

    hola noies,
    jo tinc la dra creus per la mútua i vaig anar a fer una revisió amb ella i a demanar-li informació sobre la RA, no em va a gradar el tracte, realment vaig tenir la sensació que anava pel negoci... de fet si ho fes allà després ella mateixa em seguiria l'embaràs a la mútua i el part però no em vaig sentir gaire còmoda... bé espero que només fos una apreciació meva i si la vostra experiència ha estat bona potser m'hi repenso!!! estic en recerca de clínica!
    molta sort!
    martinal
    martinal

    No en tinc No ho se encara
    Nº tractaments : Cap, de moment

    Nombre de missatges : 74
    Fecha de inscripción : 20/11/2010

    Tornar a dalt Ir abajo

    fertilab - Fertilab Empty Re: Fertilab

    Missatge por lacolometa Dg 21 Nov 2010 - 12:33

    Hola Martinal,

    Jo m’estic fent la RA a Fertilab. Vaig per la segona IAD i no, no n’estic massa contenta, ni del xiringuito pessetero que veig que són (doncs a part del pressupost després van posant coses a pagar i ara, a mig cicle de la IAD, m’han apunta el preu) ni de la dra. Creus en concret, que és seca i de vagades té cada resposta que.. però segueixo aquí: digues-li mandra de tornar a començar, digues-li no tenir massa idea de si els altres llocs són millor o que jo vaig al que vaig i vaig i punt. El que sí he decidit és que si m’he de tornar a fer una IA canvio de ginecòloga i aniré amb la dra. Lafont, que l’he vist un parell de vegades i em sembla un encant.
    Bé, aquí les meves percepcions. Tingues en compte que són molt personals i que potser jo tinc la pell molt fina.
    lacolometa
    lacolometa

    No en tinc Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 5

    Nombre de missatges : 117
    Fecha de inscripción : 10/09/2010

    Tornar a dalt Ir abajo

    fertilab - Fertilab Empty Re: Fertilab

    Missatge por fontgroga Dg 21 Nov 2010 - 18:26

    Hola noies, jo també m'estic fent el tractament a Fertilab, però amb dos avantatges:

    1. No tinc la dra. Creus (de fet, no sé qui és)
    2. Si no hi ha res de nou, no em costarà ni un duro.

    Per una altra banda, m'ha tocat una doctora que fins ara ha estat correcta amb el tracte, tant en persona com per telèfon, però el que sí que m'incomoda és la impuntualitat en les cites, ja que les dues vegades que hi he anat (1a visita amb la biòloga i 1a visita amb la gine), m'han atès amb una hora de retard pel cap baix.

    Si em toqués pagar i pogués triar, sincerament, no aniria a Fertilab, però, en el meu cas, és el que hi ha.

    Tot i amb això espero que, deixant de banda les formes, siguin efectius.

    Seguiré reportant.

    Fontgroga, 38, el Baix
    fontgroga
    fontgroga

    muface OVOdonació
    Nº tractaments : 11

    Cáncer Rata
    Nombre de missatges : 268
    Fecha de inscripción : 07/02/2010
    Edad : 51

    Tornar a dalt Ir abajo

    fertilab - Fertilab Empty Re: Fertilab

    Missatge por Contenido patrocinado


    Contenido patrocinado


    Tornar a dalt Ir abajo

    Tornar a dalt

    - Temas similares

     
    Permisos d'aquest fòrum:
    No pots respondre a temes en aquest fòrum