Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_lcap1Destrucció esquimalitos. Problemes? Bar210Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_lcap1Destrucció esquimalitos. Problemes? Bar210Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_rcap1 
ada_bcn
Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_lcap1Destrucció esquimalitos. Problemes? Bar210Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_rcap1 
Crislady
Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_lcap1Destrucció esquimalitos. Problemes? Bar210Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_rcap1 
Júlia
Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_lcap1Destrucció esquimalitos. Problemes? Bar210Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_rcap1 
morgan
Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_lcap1Destrucció esquimalitos. Problemes? Bar210Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_rcap1 
Dana
Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_lcap1Destrucció esquimalitos. Problemes? Bar210Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_rcap1 
Ester
Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_lcap1Destrucció esquimalitos. Problemes? Bar210Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_rcap1 
Sara
Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_lcap1Destrucció esquimalitos. Problemes? Bar210Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_rcap1 
Bego
Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_lcap1Destrucció esquimalitos. Problemes? Bar210Destrucció esquimalitos. Problemes? Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Destrucció esquimalitos. Problemes?

5 participantes

Ir abajo

Destrucció esquimalitos. Problemes? Empty Destrucció esquimalitos. Problemes?

Missatge por Anna&Abril Dl 19 Nov 2012 - 9:29

Hola noies,

llegint tots els consentiments que hauríem de signar pel tema de la FIV, m'he trobat que ara la opció de destruir els embrions congelats sobrants ja no és tan fàcil. Cal que un metge alié al centre de fertilitat emeti un certificat indicant que no es aconsellable que la dona en qüestió torni a quedar-se embarassada.

Això vol dir que si tries aquesta opció i no trobes un metge que faci el paperet en qüestió, o has d'anar pagant per mantenir-los congelats fins que et facin el certificat de marres, o canviar d'opció a donació per a ús o per a investigació.

Algú s'ha trobat en el cas de voler-los destruir i no poder? Heu tingut que demanar el certificat?

Merci,

Anna&Abril
avatar
Anna&Abril

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Libra Cerdo
Nombre de missatges : 271
Fecha de inscripción : 11/01/2010
Edad : 52
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Destrucció esquimalitos. Problemes? Empty Re: Destrucció esquimalitos. Problemes?

Missatge por Crislady Dc 28 Nov 2012 - 21:30

Yo puse para investigación...aunque todavía los tengo congeladitos.
Aprovecho para preguntar a las que los tienen congelados todavía despues de tener a vuestro hijo, cuanto tiempo lleváis congelandolos? Se que en los tiempos que estamos es muy difícil tener un segundo hijo, a no ser que ganes un buen sueldo, la edad también influye. No os da penita deshacemos de ellos? A mi mucha!!! Soy consciente que no voy a poder tener otro hijo, y que tal vez no debería renovar la congelación de los que me quedan, pero es que me da pena!!!
Cual es vuestra opinión sobre esto?
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Destrucció esquimalitos. Problemes? Empty Re: Destrucció esquimalitos. Problemes?

Missatge por fontgroga Dc 28 Nov 2012 - 22:30

Jo, totes les vegades, vaig marcar l'opció de donar-los amb finalitats reproductives (si no els necessito jo abans, és clar).

Trobo que si jo, finalment, seré mare gràcies a donants, el més lògic és que contribueixi a ajudar altres dones o parelles.

Helena (40) + 2 bombonets (21,1 s)
fontgroga
fontgroga

muface OVOdonació
Nº tractaments : 11

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 268
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Destrucció esquimalitos. Problemes? Empty Re: Destrucció esquimalitos. Problemes?

Missatge por Yuclare Dj 29 Nov 2012 - 10:44

Jo encara tinc 4 eskimalitos que espero fer servir i no recordo haver llegit res de tot aquest "protocol" per destruir-los, però clar , igual és que no m'ho he plantejat mai i llavors no he parat atenció.
Si que tinc clar que a les renovacions anual (quan et cobren els 500€ de manteniment) hi ha totes les opcions però no especifica res, unicament has de marcar la casella que vulguis en cas de no voler mantenir-los un any més.

Yuclare
Yuclare

Medifiatc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 8

Tauro Tigre
Nombre de missatges : 377
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

Destrucció esquimalitos. Problemes? Empty Re: Destrucció esquimalitos. Problemes?

Missatge por Júlia Ds 1 Des 2012 - 21:35

Jo en tinc quatre de congelats i ja dos nens. Pero mentre m'ho pugui permetre i encara els pogues gestar anire mantenint-los. Mai se sap si et poden fer servei en causes extremes.

La meva idea es donar-los finalment per reproduccio pero crec que si ja tenies mes de 35 anys en el moment ja no es pot. Si no es pot realment m'ho haure de tornar a pensar.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Destrucció esquimalitos. Problemes? Empty Re: Destrucció esquimalitos. Problemes?

Missatge por Crislady Dc 5 Des 2012 - 21:50

Julia, yo tambien los guardo hasta que pueda, por lo que pueda pasar (que Dios no quiera).
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Destrucció esquimalitos. Problemes? Empty Re: Destrucció esquimalitos. Problemes?

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum