Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Clínica Teknon Vote_lcap1Clínica Teknon Bar210Clínica Teknon Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Clínica Teknon Vote_lcap1Clínica Teknon Bar210Clínica Teknon Vote_rcap1 
ada_bcn
Clínica Teknon Vote_lcap1Clínica Teknon Bar210Clínica Teknon Vote_rcap1 
Crislady
Clínica Teknon Vote_lcap1Clínica Teknon Bar210Clínica Teknon Vote_rcap1 
Júlia
Clínica Teknon Vote_lcap1Clínica Teknon Bar210Clínica Teknon Vote_rcap1 
morgan
Clínica Teknon Vote_lcap1Clínica Teknon Bar210Clínica Teknon Vote_rcap1 
Dana
Clínica Teknon Vote_lcap1Clínica Teknon Bar210Clínica Teknon Vote_rcap1 
Ester
Clínica Teknon Vote_lcap1Clínica Teknon Bar210Clínica Teknon Vote_rcap1 
Sara
Clínica Teknon Vote_lcap1Clínica Teknon Bar210Clínica Teknon Vote_rcap1 
Bego
Clínica Teknon Vote_lcap1Clínica Teknon Bar210Clínica Teknon Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Clínica Teknon

4 participantes

Ir abajo

Clínica Teknon Empty Clínica Teknon

Missatge por lel Dv 12 Oct 2012 - 11:34

Hola, noies!
Estic en el procès de anar rumiant per quina clínica decidir-me. Estava entre Cirh (que veig molt bones opinions per aquí) o Sagrada família (que també he vist bones opinions i preus, i tinc una amiga que es va fer una FIV i n'està molt contenta).
Ahir, però, vaig anar al meu ginecòleg a fer una revisió i de pas comentar-li el tema. Ell em va donar el telèfon de la Teknon, em va dir que anés de part d'ell amb el Dr. Nadal i allà em farien una primera visita i m'explicaria tot una mica perque jo despres m'orientes i penses en què, com, quan...
Alguna de vosaltres ha anat a la Teknon? En teniu referències? Sobretot de preu també Wink
Estic pensant en anar i que m'expliquin i despres decidir-me si aquí que m'ha recomenat el meu ginecoleg o a la sagrada familia o cirh, també depén de la meva mutua que i on em cobreix, jo tinc Axa. Alguna de vosaltres es de axa i sap que i com?
Ui veig que he fet moltes preguntes, espero haver escrit al lloc que toca, sóc una mica novata encara.
Moltes gràcies!
Lel
lel
lel

Axa Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Aries Rata
Nombre de missatges : 86
Fecha de inscripción : 29/09/2012
Edad : 39

Tornar a dalt Ir abajo

Clínica Teknon Empty Re: Clínica Teknon

Missatge por Anabel Ds 13 Oct 2012 - 4:01

Hola,

Yo empecé mis tratamientos con el Dr.Nadal, de la Teknon. En mi caso fue casualidad que me tratase él, me empezó a visitar una doctora independiente a la consulta del Dr. Nadal, tambien de la Teknon, la doctora Elena Castellanos, pero la tuvieron que operar en la espalda y me derivaron al Dr. Nadal.

Inicialmente, tuve buena impresión de él, hice 3 IA (2007) y una FIV (2008). Cuando yo me trataba allí, el doctor no tenía colaboradores, el tratamiento lo llevaba él y se apreciaba cierto apresuramiento. En la FIV quedé muy descontenta ya que se le fue de las manos el mejor día para que el endometrio aceptase el embrión, comentario hecho por él en la consulta y por el ecografista en el día de la transferencia. Total, que yo ya manifestaba dificultades para quedarme embarazada y el doctor, en lugar de paliarlas, las aumentó. La FIV no funcionó y pasé a la Dexeus.

Desconozco si a día de hoy tiene colaboradores, sus precios y si trabaja con alguna mutua.

Por mi experiencia, no lo recomiendo.

Saludos

Anabel, 43, Damián, 2 años y casi 8 meses, ¿Paloma?, casi a punto de nacer y yo sin decidir el nombre, ya tengo muchas cosas preparadas pero aún me faltan algunas! Necesito una semana más...
Anabel
Anabel

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 110
Fecha de inscripción : 07/04/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Clínica Teknon Empty Re: Clínica Teknon

Missatge por lel Ds 13 Oct 2012 - 9:50

Muchas gracias Anabel,
lo tendré en cuenta,ya os iré contando mi decisión.
Petons!
lel
lel

Axa Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Aries Rata
Nombre de missatges : 86
Fecha de inscripción : 29/09/2012
Edad : 39

Tornar a dalt Ir abajo

Clínica Teknon Empty Re: Clínica Teknon

Missatge por Júlia Ds 13 Oct 2012 - 18:43

De la teknon un tema practico. Hay que ir muchas veces a la comsulta i esta clinica esta lejos de todo.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Clínica Teknon Empty Re: Clínica Teknon

Missatge por lel Dg 14 Oct 2012 - 16:40

Gràcies Júlia!
També és un tema a valorar la situació de la clínica, tens raó.
Lel
lel
lel

Axa Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Aries Rata
Nombre de missatges : 86
Fecha de inscripción : 29/09/2012
Edad : 39

Tornar a dalt Ir abajo

Clínica Teknon Empty Re: Clínica Teknon

Missatge por Maduixa Dl 15 Oct 2012 - 9:44

Hola lel (perdona no sé el teu nom),

Jo he tingut 2 FIV's amb el Dr. Nadal i no te'l racomano per res del món. Si vols llegir-te el meu post de presentació, allà ho explico tot, però bàsicament el considero un "comercial d'enciclòpedies" i no un bon professional. A mi em va decepcionar molt de com em va portar sobretot la 2ª FIV havent tigut l'experiència de l'altra. Ets "una més", no et personalitza el tractament, segueix el mateix protocol per tothom. Les dues vegades vaig fer hiperestimulació i a la 2ª FIV, jo li vaig insistir que el meu estradiol estava pujant molt i que tenia por de tornar a fer l'hiperestimulació i saps que em va dir??? "que si no confiava en ell em canviés de metge" ... al final vaig tornar a fer hiperestimulació. No vam arribar ni a transferència perquè els meus embrions no van superar la descongelació. Em vaig sentir enganyada, gens recolçada, li molestava que li fes preguntes ... em deia que "més val que no mirés internet".

Només acabar la 2ªFIV (i sense acceptar cap errada per part seva) em va dir que anés directamenta a donació d'ovuls o embrions i que me'ls regalava, que tenia una llista de "clients preferents" i que jo era una .... Imagina't!!!!

De veritat ... horrible! No tornaria amb ell ni que m'ho fes gratis!!!!!

Lel, hi ha clíniques molt bones a Barcelona, no et deixis engatusar pel Dr. Nadal.

Una abraçada,

Maduixa
Maduixa
Maduixa

Adeslas OVOdonació
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 277
Fecha de inscripción : 13/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Clínica Teknon Empty Re: Clínica Teknon

Missatge por lel Dl 15 Oct 2012 - 23:14

Ufff...
Moltes gràcies Maduixa pel comentari. De moment no en surt res de bo d'aquesta clínica ni del dr. Nadal... De fet, és el meu ginecòleg que em va "derivar" a ell pero jo crec q tinc bastant clar que aniré a Cirh o Sagrada Familia, i més ara després de les vostres opinions.
Doncs res ja aniré informant, segurament començaré a principis d'any amb visites i proves.
Gràcies de veritat noies sou de molta ajuda Wink

Lel (per cert, em dic Annabel)
lel
lel

Axa Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Aries Rata
Nombre de missatges : 86
Fecha de inscripción : 29/09/2012
Edad : 39

Tornar a dalt Ir abajo

Clínica Teknon Empty Re: Clínica Teknon

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum