Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_lcap1Hola a totes! Sóc l'Estel Bar210Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_lcap1Hola a totes! Sóc l'Estel Bar210Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_rcap1 
ada_bcn
Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_lcap1Hola a totes! Sóc l'Estel Bar210Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_rcap1 
Crislady
Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_lcap1Hola a totes! Sóc l'Estel Bar210Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_rcap1 
Júlia
Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_lcap1Hola a totes! Sóc l'Estel Bar210Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_rcap1 
morgan
Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_lcap1Hola a totes! Sóc l'Estel Bar210Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_rcap1 
Dana
Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_lcap1Hola a totes! Sóc l'Estel Bar210Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_rcap1 
Ester
Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_lcap1Hola a totes! Sóc l'Estel Bar210Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_rcap1 
Sara
Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_lcap1Hola a totes! Sóc l'Estel Bar210Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_rcap1 
Bego
Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_lcap1Hola a totes! Sóc l'Estel Bar210Hola a totes! Sóc l'Estel Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Hola a totes! Sóc l'Estel

+6
Maduixa
Lauris@
Mamimood
merce
Sara
Estel
10 participantes

Ir abajo

Hola a totes! Sóc l'Estel Empty Hola a totes! Sóc l'Estel

Missatge por Estel Dt 3 Jul 2012 - 16:00

Hola a tothom! Trobar aquest fòrum ha sigut una alegria. Em sembleu gent molt sana i respectuosa i ... divertides també!. Jo sóc nova en tots aquests temes. Tinc 40 anys i una història semblant a algunes de les que he llegit aquí.

No he intentat mai tenir fills (tot i que les ganes hi són des de fa molt temps) ni he seguit cap tractament fins a dia d'avui. Mai havia descartat ser mare soltera però, la veritat, em pensava que podria trobar algú amb qui compartir el projecte de formar una família. Després de diverses relacions fallides ( i el cor trencat més d'una vegada) m'he plantat als 40 sense ni adonar-me'n. I ja no vull esperar tenir un home per fer realitat el desig de ser mare. Si més endavant conec un home que valgui la pena haurà de voler-me a mi i el meu fill o filla.

Ja he anat a dues visites a la IVI. N'estic satisfeta. Encara em falta fer-me unes analítiques, però si tot va bé, a la tardor començaré el tractament. Tinc el suport de la meva família, sobretot de la meva mare, i de les amigues també (dues d'elles també estan en tractament, una començarà a la IVI també al setembre, però elles ho fan en parella). La única persona que m'ha tirat un jerro d'aigua freda ha sigut el meu gine i no per motius de salut, sinó perquè ho vull fer sola. Ha intentat desanimar-me i no vol fer-me els volants de la mutua per les analítiques i altres proves. Això m'ha deixat una mica tocada perquè no m'ho esperava del meu metge de tota la vida. No sé, potser és perquè és un senyor ja força gran ...

En fi, en resum aquesta sóc jo. Ja m'aniré explicant en pròxims posts. Estic una mica espantada, tot s'ha de dir. I ahir, amb tot això del metge, fins i tot vaig deixar anar alguna llàgrima ... Però veig que sou moltes les que heu passat per això, i que no sóc cap raresa. Continuaré llegint les vostres experiències i preguntant els meus dubtes allà on pertoqui del fòrum.

Una abraçada a totes!
Estel
Estel

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Capricornio Cerdo
Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 03/07/2012
Edad : 52

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes! Sóc l'Estel Empty Re: Hola a totes! Sóc l'Estel

Missatge por Sara Dt 3 Jul 2012 - 17:32

Hola Estel!

Benvinguda a aquest dragon Khan de pors i alegries..i molt de vertígen...

Jo fa dies que no entrava..estic en mig de procés i com que estic cagada gairebé ho vaig fent i espero acabar per parlar..jaaj..

T'acabo de llegir i em recorda molt el que em va passar amb mi amb la meva ginecòloga...li vaig dir la de les SS...després de moltes voltes i preguntes..i lectures al fòrum..vaig arribar al consell d'alguna de les noies ..que havia anat al seu metge de capcelera i no li havien posat cap problema... i jo ..després de vàries suades amb la xunga aquella vaig seguir el consell.. i em va tocar primer un substitut..home..del meu metge de capcelera...que em va fer un volant sense questionar-me absolutament res i amb tota la normalitat del món..i després amb el meu metge de capcelera igual... una joia..i molts comprensius..així que...si vols un consell..vés al de capcelera...i li demanes analítiques i li fas les preguntes que creguis convenients... Finalment jo he tingut un aliat amb el meu metge.

Molts ànims..i endavant!



petons

Carme
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes! Sóc l'Estel Empty Re: Hola a totes! Sóc l'Estel

Missatge por merce Dt 3 Jul 2012 - 18:01

Benvinguda Estel i enhorabona per la decisió!

M'he sentit força identificada amb el teu testimoni, com segurament ho haurà fet la majoria.

Quina mala pata trobar un gine amb aquesta mentalitat tu..., la veritat és que cap dels meus metges em va dir res per desanimar-m'he...ben bé tot el contrari!! Smile

Ja ens aniràs posant al dia i a veure si ens veiem en alguna trobada d'aquestes que fan les noies (encara no he anat a cap! ops)

Mercè

merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 12/08/2011
Edad : 48
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes! Sóc l'Estel Empty Re: Hola a totes! Sóc l'Estel

Missatge por Mamimood Dt 3 Jul 2012 - 19:29

Hola Estel,

Benvinguda!! Smile

El que importa és que amics i familia et recolzin!!

Endavant amb la teva decisió.

Marta
Mamimood
Mamimood

Medifiatc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Sagitario Dragón
Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 06/03/2012
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes! Sóc l'Estel Empty Re: Hola a totes! Sóc l'Estel

Missatge por Lauris@ Dt 3 Jul 2012 - 22:39

Hola Estel

Benvinguda!

A mi també em van dir que no demanes les analítiques al meu metge que no me les voldria fer.. així que directament vaig anar a veure a la llevadora (com em va aconsellar la infermera )i a la primera em va preparar tot per les analítiques sense problemes.

Hi ha gent per tot. Però si tens la gent que t'envolta amb tu, ja ho es tot.

Ja ens aniràs explicant.

Laura

Laura.
avatar
Lauris@

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 282
Fecha de inscripción : 12/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes! Sóc l'Estel Empty Re: Hola a totes! Sóc l'Estel

Missatge por Maduixa Dc 4 Jul 2012 - 9:27

Hola Estel,

Benvinguda al fòrum! Qué bé ... ja ets una valenta més.

De moment tenim en comú que ens visitem al IVI i que sóm d'Adeslas. Jo estic amb el Dr. Ballesteros, i tu??? Jo també estic satisfeta i si tot va bé començaré la meva 3º FIV al Setembre, que és la 1ª en aquest centre.

Ja ens explicaràs més detalls sobre el tractament.

Et desitjo molta sort.

Maduixa
Maduixa
Maduixa

Adeslas OVOdonació
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 277
Fecha de inscripción : 13/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes! Sóc l'Estel Empty Re: Hola a totes! Sóc l'Estel

Missatge por lajefadelaironia Dc 4 Jul 2012 - 9:28

hola.estel
molt.benvinguda !!!
tenir el.suport de tots els.qui tenvolten es un gran factor de tranquitat. sempre et trobaras gent que no enten la nostra opcio de.crear una familia. es part del proces: aprendre a no fr cas de les.crituques i defensarnos quan fa falta.
malegra que et sentis be al nostre grup. lobjectiu de crearlo va ser.sempre ajudar a les dones que preneu la decisio i aportar tota lajuda possible. apuntat a la kdd que aixi pots coneixdr a algunes dd les noies noves i algunes veteranes.
petonets
alba i pau
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes! Sóc l'Estel Empty Re: Hola a totes! Sóc l'Estel

Missatge por Gemma Dj 5 Jul 2012 - 13:13

Albaaaaaaaaaa. Llegirt´he es com un "coitos interruptus"...jejejejeje el putos movils...



Benvinguda Estel a la nostre Kelly Family!



Gemma & Jana
Gemma
Gemma

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Aries Búfalo
Nombre de missatges : 375
Fecha de inscripción : 11/02/2010
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes! Sóc l'Estel Empty Re: Hola a totes! Sóc l'Estel

Missatge por aiguaclara Dj 5 Jul 2012 - 13:45

Hola Estel.

Primer de tot, Benvinguda.

Celebro que et generi alegria formar part d'aquesta gran família, que darrerament està acollint a moltes usuàries noves.

No facis molt de cas al teu gine i cap endavant amb energia i optimisme com estàs fent i millor ignorar a les persones que no entenen a altres.

Ja he vist que ja et sents com a casa, es perfecte.

Salutacions i molta sort!!!

P.D.: He dividit el tema en el punt on heu començat a parlar de clíniques, enviant les respostes amb tema propi al subfòrum Clíniques.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes! Sóc l'Estel Empty Re: Hola a totes! Sóc l'Estel

Missatge por bcnselegnA Dj 5 Jul 2012 - 21:02

Hola Estel!

Jo també sóc novata al fòrum, només uns dies i és d'agrair la rebuda, així que me n'alegro molt que tu també et sentis bé!! Benvinguda!!

Petons i fins aviat!!
bcnselegnA
bcnselegnA

Antares Adopció Embrions
Nº tractaments : 8

Escorpio Búfalo
Nombre de missatges : 216
Fecha de inscripción : 28/06/2012
Edad : 50
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a totes! Sóc l'Estel Empty Re: Hola a totes! Sóc l'Estel

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum