Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_lcap1Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Bar210Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_lcap1Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Bar210Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_rcap1 
ada_bcn
Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_lcap1Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Bar210Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_rcap1 
Crislady
Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_lcap1Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Bar210Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_rcap1 
Júlia
Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_lcap1Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Bar210Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_rcap1 
morgan
Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_lcap1Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Bar210Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_rcap1 
Dana
Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_lcap1Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Bar210Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_rcap1 
Ester
Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_lcap1Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Bar210Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_rcap1 
Sara
Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_lcap1Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Bar210Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_rcap1 
Bego
Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_lcap1Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Bar210Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Eugin o IVI? (Des de l'estranger)

5 participantes

Ir abajo

Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Empty Eugin o IVI? (Des de l'estranger)

Missatge por magrana Dg 25 Mar 2012 - 22:51

Hola! M'estic informant de cara a la FIV. Visc a l'estranger (he penjat la meva presentació a General). Eugin em té bastant convençuda, perquè em fa la sensació i el meu ginecòleg diu que treballen bé amb l'estranger i fins ara m'han donat una informació molt bona, ràpida i clara. Però també estic considerant l' IVI per la fama que té i el rigor científic que m'inspira. Però no sé com és el tracte amb ells, i la informació que m'han enviat és pse pse. Sent a fora, m'és molt important que la comunicació per mail i telèfon flueixi bé, i que m'encertin bé els dies que he de ser a Barcelona. Però clar, també voldria assegurar al màxim les probabilitats d'èxit... i qui no, oi? (tot i que això ja sé que és molt difícil i depèn de moltes coses). M'aniria molt bé l'opinió de les que tenen experiència amb aquestes dues clíniques. Moltíssimes gràcies!!
magrana
magrana

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Sagitario Rata
Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/03/2012
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Empty Re: Eugin o IVI? (Des de l'estranger)

Missatge por Júlia Dl 26 Mar 2012 - 0:30

Hola.

Jo he tingut els dos nens a l'IVI i n'estic molt contenta. Són molt punters en tot el que fan i sempre surten a les notícies per això. A la tele l'altre dia van dir que el 40% dels seus clients són extrangers i jo me n'he trobat molts. No és barato, però.

De l'Eugin no ho conec massa però conec una francesa que vivia al sud de França que hi va anar tot i que crec que al final no ho va aconseguir.

Júlia 39 + Roger 3,5 + Oriol 3m, BCN
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Empty Re: Eugin o IVI? (Des de l'estranger)

Missatge por nara Dt 27 Mar 2012 - 19:31

Hola magrana!

Jo estic anant a Eugin, i realment hi ha molts pacients estrangers, la majoria francesos i italians.
El tracte és molt correcte, les instal·lacions estan bé, i el personal és agradable. Jo n'estic contenta (podria afegir molt si penso en persones concretes).

En principi si vius fora només has de venir a barcelona per la primera visita i en el moment de fer la inseminació o punció/transfer. Els controls que et van fent cada dos dies els pots fer on vius i enviar els resultats (suposo que tot això t'ho han explicat). I el què comentes d'encertar els dies, ho fan, però el temps màxim amb el que et poden avisar que has de venir a barcelona és amb dos dies d'antel·lació, perquè depèn de com responguis a les hormones i, per tant, dels resultats dels controls hormonals i ecogràfics.

Com tu dius, la comunicació és fluida, però mai parlaràs amb el metge directament, sinó que hi ha una persona intermediària. Si truques, deixes el missatge i com a màxim al cap d'unes hores et truquen per donar-te la resposta. Si fas consultes per mail, la resposta pot tardar més.

En el cas que fessis els controls a la clínica, el més segur és que no et visités el mateix metge en els diferents controls, perquè, com diuen a tot arreu, treballen en equip. Tot i que encara hi ha algun metge que prefereix seguir a les seves pacients en tot el procés...

Respecte a quin centre té més o menys prestigi, aquestes coses em fan una mica d'urticària... Et trobaràs persones vàlides i poc competents a tots els llocs. Hi ha centres que se saben vendre més bé perquè també tenen més recursos i els poden destinar a més publicitat, però no crec que les persones que treballin en centres més petitons siguin menys capaces de fer realitat el teu somni. Perquè en realitat, l'equipament imprescindible que pots trobar a la consulta, al laboratori, o a la recepció, és assequible per qualsevol centre. El què canviarà seran les pijadetes que pots trobar a la sala d'espera, ja que per aquesta regla de tres, als centres públics no aconseguirien cap embaràs. Tots els centres privats estan competint per ser els millors, i per tant, adaptant-se a les noves tècniques de manipulació/conservació de gàmetes i embrions, i a les noves medicacions que van apareixent al mercat.

Espero no haver ofès a ningú, no era la meva intenció.

Et desitjo molta sort, i decideixes el què decideixis, segur que l'encertaràs. L'important és que tu et sentis còmode i llavors tot va millor!

Una abraçada
nara
nara

No en tinc OVOdonació
Nº tractaments : 7

Virgo Rata
Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 11/12/2010
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Empty Re: Eugin o IVI? (Des de l'estranger)

Missatge por ailima Dt 27 Mar 2012 - 23:00

Hola,

Jo hi vaig anar a l'Eugin. En tinc de bones i de males. A mi em tractà el Dr. Vidal, que realment es recomanable. Jo tinc ovaris poliquístics per lo que el tractament és diferent i més difícil de controlar. Començarem per una inse correctament controlada, però fallà. El segon tractament per convindrem millor els dies li vaig dir que tant em feia que em controlaren distints doctors. Va ser un error, vaig tenir una hiperestimulació per la que tallarem el tractament. Després ja va ser totalment amb el Dr. Vidal, em va fer un tractament novetós, i el controlà a la perfecció (els meus tractaments duraven poc més d'un mes). I vaja si funcionà!.

A les sales de espera jo m'he trobat més francesos i italians que espanyols. A l'assistència durant l'embaràs ja canvia.

Respecte a l'atenció telefònica la vaig utilitzar alguna vegada per cap de setmana i és com diu nara, en una estona (que recorde curtes) el metge contactava amb mí.

L'altra que no em va agradar es que vaig perdre pràcticament tots els òvuls que em varen treure. Com eren molts, en el laboratori els varen tenir més temps a condicions ambiental per que sobrevisqueren els més forts. M'informaven del que anaven a fer, pel que també va ser falta meva no demanar-los que els congelaren ja.

Sort,

Natàlia
ailima
ailima

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 02/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Empty Re: Eugin o IVI? (Des de l'estranger)

Missatge por nara Dc 28 Mar 2012 - 8:17

Hola una altra vegada!

Jo només vaig coincidir amb el Dr Vidal en un control i també em va agradar.
La Dra que et parlava més amunt és la Dra Colodrón.

Molta sort!
nara
nara

No en tinc OVOdonació
Nº tractaments : 7

Virgo Rata
Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 11/12/2010
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Empty Re: Eugin o IVI? (Des de l'estranger)

Missatge por lajefadelaironia Dc 28 Mar 2012 - 9:08

Hola magrana
jo tambe et recordo de fa un temps. sigues molt benvinguda.
No conec cap de les.dues.cliniques aixi. que no et puc.rwcomanar. tinc unes amigues lesbianes que viuen a alemanya i acaben de tenir el segon nen. em van explicar que a dinamarca es tot mes natural sense medicacio i que en funcio de ledat valia mes la pena venir a bcn. ara no recordo on ho van fer elles aviam si ho pregunto.
ja ens aniras explicant!
alba i pau
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Empty Re: Eugin o IVI? (Des de l'estranger)

Missatge por magrana Dj 29 Mar 2012 - 9:20

Moltes gràcies a totes per les experiències! I gràcies, Alba, per la benvinguda!

Bé, doncs ja m'he decidit. M'ha costat molt, la tria, però al final vaig a l'IVI. M'ha convençut el factor tecnologia punta. (Però Nara, entenc perfectament el que vols dir i m'has fet pensar!) No sé si és només imatge, però les referències que m'han arribat, això que tenen de l'Embryoscope, les estadístiques (tampoc no sé si són inflades)... tot plegat em fa sentir més segura, malgrat el cert grau d'escepticisme. Però això ho tinc amb totes les clíniques, perquè no les conec directament. Sé que la probabilitat d'èxit en el meu cas no és alta i per tant vull tenir la sensació que estic en mans dels que hi poden fer més. Però com dic tampoc no ho sé, no es pot controlar tot i és qüestió de feeling i intuïció. Això és el que he seguit. També he de dir que la comunicació a partir del moment que parlo amb IVI Barcelona (i no València) és molt fluïda i competent. I a més ara resulta que fan descompte del 20% per a Alemanya!! (en comptes de 6.000, 4.800 per a la FIV). A Eugin segur que també són bons, i m'atreia el factor més familiaritat. I suposo que el factor sort té un paper més important que no pas la tecnologia. Però mira, com dic, el feeling i la intuïció m'han portat cap a l'IVI. El pensament definitiu ha estat: "Si vaig a Eugin i no em quedo embarassada, pensaré que a l'IVI potser sí que m'hi hauria quedat". Ei, jo tampoc no vull ofendre ningú! De fet, no crec que ens ofenguem parlant d'aquesta tria, perquè és una qüestió molt individual que depèn d'infinitat de detalls i experiències personals en gran part inconscients.

Total, que tinc hora per a la primera visita el divendres 4 de maig amb la Dra. Sílvia González. Que bé, així faré una escapadeta primaveral cap a la família i els amics! El tractament el començaré a l'estiu, perquè llavors estaré més tranquil-la i lliure amb la feina.

Sí, és veritat això de Dinamarca, Alba. Jo vaig anar a la Stork Klinik. Tenen una filosofia molt humana, però realment no ho controlen tan mèdicament. De fet, el tracte no és amb metges, sinó amb comadrones formades per fer la inseminació. També hi ha l'opció de fer
estimulació, però no ho controlen directament els de la clínica, sinó la ginecòloga. A BCN ho fan de fa més temps i per a la FIV, dues
ginecòlogues m'han recomanat de fer-ho a BCN. I jo també hi confio més.

Bé, ja aniré explicant coses. Realment és un tresor poder parlar amb vosaltres. Moltíssimes gràcies a totes!!!
magrana
magrana

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Sagitario Rata
Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/03/2012
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Empty Re: Eugin o IVI? (Des de l'estranger)

Missatge por nara Dj 29 Mar 2012 - 12:01

Hola magrana,

Em sembla perfecte la teva elecció perquè és la que t'aporta més tranquil·litat, i t'entenc perfectament, ara t'explico el perquè.

Conec unes quantes persones que treballen en el camp de la reproducció, i vaig demanar consell a dues d'elles per decidir clínica, i a part, perquè elles també són mares ;-). La meva primera idea era Eugin, perquè conec gent que treballa allà, i me'n fio de com treballen els que conec (una és amb la que vaig parlar i em va recomanar la Dra Colodron). Al parlar amb l'altra noia, que treballa a la pública, em va recomanar dues altres clíniques, FIV Clínic i Gràvida, i no sé perquè vaig passar de la meva primera idea, i vaig acabar al FIV Cínic. Allà vaig fer 3 IADs, negatives, i vaig decidir canviar de clínica i anar a Eugin, que era el què al principi volia.
Degut a la meva impaciència per no perdre cap mes de la meva vida, perquè clar, ja en tinc 39 ;-), doncs no vaig voler esperar-me a que em donessin hora per la Dra Colodron, i vaig fer un cicle de FIV que es va transformar a IAD per baixa resposta, i que va acabar sent negatiu també.
Tant al FIV Clínic com a Eugin, a cada control em visitava un metge diferent, i què vols que et digui, no et sents tan recolzada, per tant, no hi havia bons feelings. Aquí vaig decidir fer un "alto en el camino", preparar-me amb acupuntura i començar com tenia pensat, a Eugin i amb la Dra Colodron! L'he coneguda i estic encantada amb ella.

Així, que per experiència pròpia, et recomano que segueixes la teva intuïció!!!

Molta sort!
nara
nara

No en tinc OVOdonació
Nº tractaments : 7

Virgo Rata
Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 11/12/2010
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Empty Re: Eugin o IVI? (Des de l'estranger)

Missatge por Júlia Dj 29 Mar 2012 - 20:56

Molt be, Magrana!! Te rao la Nara q el mes important es que tu creguis que es la millor opcio.

Has agafat la Silvia perquè es la que tenia jo (ho he dit en altres fils) o es de casualitat? Jo estic molt contenta amb ella.

Júlia 39 + Roger 3,5 + Oriol 3m, BCN
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Empty Re: Eugin o IVI? (Des de l'estranger)

Missatge por magrana Dj 29 Mar 2012 - 22:38

Qué, va, Júlia! Ha sigut casualitat! És la que em van donar per al dia que m'anava bé venir. Després vaig llegir que era la que et portava a tu. Que bé que n'estiguis contenta! Quina sort per mi també! Ja li donaré records de part teva. Sembla que ella acumula totes les dones del Fòrum que van a l'IVI :-)

Nara, quines aventures! Jo crec que moltes de nosaltres portem unes històries i uns processos que sembla que ens posin a prova constantment. Amb alegries i angoixes, viscudes de la manera més intensa perquè caminem soles. Et desitjo que ara siguis realment al teu lloc i que tot flueixi i tinguis èxit molt molt aviat! Molta molta sort! Ah, i jo també en tinc 39! Ai ai ai... I entenc també això que dius de no voler perdre ni un mes de la teva vida. Però també hem de saber escoltar el cos i no pressionar-lo massa. Crec que fas ben fet amb l'acupuntura. Jo també m'espero, fins a l'estiu, perquè fins llavors no tindré la calma necessària a la feina.

Ei, aquest fòrum enganxa més que veure "La Riera" :-D Aquest migdia m'he penjat a la feina llegint les vostres històries de fa temps. Sou genials!
magrana
magrana

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Sagitario Rata
Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/03/2012
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Eugin o IVI? (Des de l'estranger) Empty Re: Eugin o IVI? (Des de l'estranger)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum