Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Rumiant... - Página 2 Vote_lcap1Rumiant... - Página 2 Bar210Rumiant... - Página 2 Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Rumiant... - Página 2 Vote_lcap1Rumiant... - Página 2 Bar210Rumiant... - Página 2 Vote_rcap1 
ada_bcn
Rumiant... - Página 2 Vote_lcap1Rumiant... - Página 2 Bar210Rumiant... - Página 2 Vote_rcap1 
Crislady
Rumiant... - Página 2 Vote_lcap1Rumiant... - Página 2 Bar210Rumiant... - Página 2 Vote_rcap1 
Júlia
Rumiant... - Página 2 Vote_lcap1Rumiant... - Página 2 Bar210Rumiant... - Página 2 Vote_rcap1 
morgan
Rumiant... - Página 2 Vote_lcap1Rumiant... - Página 2 Bar210Rumiant... - Página 2 Vote_rcap1 
Dana
Rumiant... - Página 2 Vote_lcap1Rumiant... - Página 2 Bar210Rumiant... - Página 2 Vote_rcap1 
Ester
Rumiant... - Página 2 Vote_lcap1Rumiant... - Página 2 Bar210Rumiant... - Página 2 Vote_rcap1 
Sara
Rumiant... - Página 2 Vote_lcap1Rumiant... - Página 2 Bar210Rumiant... - Página 2 Vote_rcap1 
Bego
Rumiant... - Página 2 Vote_lcap1Rumiant... - Página 2 Bar210Rumiant... - Página 2 Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Rumiant...

+4
lajefadelaironia
Júlia
aiguaclara
Jaquelin
8 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Rumiant... - Página 2 Empty Rumiant...

Missatge por Jaquelin Dc 1 Feb 2012 - 21:34

Recuerdo del primer mensaje :

Hola!! sóc la Jaquelin.. estic en aquest pas de rumiant... penso que és la decisió més important que puc arribar a fer a la meva vida.. ser mare soltera.. però també penso q és la decisió més maca q puc arribar a fer..em podeu explicar una mica el vostre cas??

Salutacions,

Jaquelin,
Jaquelin
Jaquelin

DKV Fecundació In Vitro
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 89
Fecha de inscripción : 01/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo


Rumiant... - Página 2 Empty Re: Rumiant...

Missatge por Jaquelin Dl 12 Mar 2012 - 10:06

Hola Núria,

moltes gràcies per les teves paraules.. dintre pocs minuts me´n vaig al metge..

Molt bona setmana a totes,

Jaquelín,
Jaquelin
Jaquelin

DKV Fecundació In Vitro
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 89
Fecha de inscripción : 01/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Rumiant... - Página 2 Empty Re: Rumiant...

Missatge por aiguaclara Dj 15 Mar 2012 - 15:02

Jaquelin, t'he de dir que a mi no em va costar gaire a decidir-me ser mare, simplement vaig sentir la crida a la maternitat i tota la resta de coses no eren importants, de debò, era com si hagués arribat el moment de pensar en mi i la meva possible família, sense pensar en mes enllà.

Em vaig cansar de sortir, em vaig cansar de estar esperant que passes alguna cosa a la meva vida, ja sigui per prendre un cafè o anar al Japó.
Em vaig anar fent lloc interiorment per tenir espai maternal, no sabria com explicar-ho.

De totes maneres, no et creis fronteres, no pensis que t'has de decidir ja, les decisions mes importants son les que sentim i si tu necessites una mica mes de temps, dic mica eh, doncs ara no vindrà d'un mes, no creus??

Només et diré que escoltis al teu cor i pensis que ser mare, tot i tenir els seus grans mals moments, te una gran vivència, sensació, vincle, que es un fill i res en el mon pot donar tant. Ser mare es un regal de natura, ja sigui biològic o no, doncs poder expressar la maternitat, poder exterioritzar aquesta virtut cap un fill es tant natural com el fet de que una flor pugui florir.

Espero que el que t'he dit et resulti de profit, si mes no enriquidor.

Una abraçada
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Rumiant... - Página 2 Empty Re: Rumiant...

Missatge por lajefadelaironia Dj 15 Mar 2012 - 16:14

Hola Jaquelin,

Fa temps que et volia cotnestar, però he anat una mica de cul. Com et diu la Nuria, sempre tindras dubtes. De fet jo encara en tinc (jajaja) no pots evitar el "què hauria passat si..." que no vol dir que em penedeixi ni un moment del què he fet. Estic super-feliç amb la vida que tinc, però entenc el "vertigen" de la decisió.

Prent-te el temps que et faci falta, perquè es un canvi a la vida radical. Jo era de les de sopar fors de casa 4 dies per setmana, grans viatges dos cops l'any, cine cada capde, etc etc. Però com t¡han dit varies de les noies, arriba un moment, en el que sents que no té sentit. que no t'omple, no et dona la satisfacció necessària, i vols que la teva vida tingui un sentit, un objectiu, un motiu de ser.

Aquí ens tens per preguntar tot el que et sembli i expressar els dubtes que tinguis.

Una abraçada

alba 35 i pau caminet dels 2 anys
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Rumiant... - Página 2 Empty Re: Rumiant...

Missatge por Jaquelin Dj 15 Mar 2012 - 23:29

Aguaclara i Alba,

moltíssimes gràcies per les vostres paraules... us escric ara perquè no se si demà podré escriureus...

per cert, he obert un tema nou, primer tractament..

intentaré escrireus més endavant.. no volia anar a dormir sense donaus moltes moltes gràcies,

Jaquelín,
Jaquelin
Jaquelin

DKV Fecundació In Vitro
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 89
Fecha de inscripción : 01/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Rumiant... - Página 2 Empty Re: Rumiant...

Missatge por Crislady Dg 25 Mar 2012 - 18:32

Jaquelin, yo tengo 41 y tambien pasé por todas esas dudas y miedos. Lo pasé realmente mal antes de lanzarme. Y ahora intento no pensar en nada. Lo que tenga que venir ya vendrá, y ya ire solucionando a medida que me llegue.

Un super abrazo!!! Smile
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Rumiant... - Página 2 Empty Re: Rumiant...

Missatge por Jaquelin Dt 27 Mar 2012 - 9:43

Cris,

muchas gracias por tus palabras..la verdad es que me siento muy identificada con lo que dices..a mi también lo que me ayuda más es no pensar..

Ah!! he abierto una carpeta nueva "primer tractament" la fase de rumiant ya la he superado.. je je je

un fuerte abrazo,

Jaquelín
Jaquelin
Jaquelin

DKV Fecundació In Vitro
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 89
Fecha de inscripción : 01/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Rumiant... - Página 2 Empty Re: Rumiant...

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum