Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]

El major nombre d'usuaris connectats fou 35 el Dl 9 Mar 2015 - 11:33
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara

lajefadelaironia

ada_bcn

Crislady

Júlia

morgan

Dana

Ester

Sara

Bego

Los posteadores más activos del mes
paulabutterfly

piedralunar

Dana

Privacitat

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Privacitat

Missatge por Invitado el Dt 22 Mar 2011 - 21:57

Hola!

És possible posar com a privat un missatge d'una línia oberta? O això ja és rissar el ris?

Petonets!

Invitado
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Privacitat

Missatge por fontgroga el Dt 22 Mar 2011 - 22:14

Hola mary,

Això t'ho aclarirà l'administradora, però jo crec que no. És a dir, el que estem mantenint com a públic o privat són grups de fils. Si vols que alguna cosa no es vegi públicament, has de ficar-la en un canal privat, però si ja l'has començada, l'única que pot moure fils d'un lloc a un altre és l'administradora, potser si li demanes ho farà.

Fa uns mesos vam tenir un debat sobre la privadesa del fòrum i ens van informar sobre quins canals eren oberts i quins eren tancats i, en general, no ens va semblar malament la distribució, ja que els que estan en obert són referents al funcionament del fòrum, a les clíniques, als tractaments... és a dir, temes que poden interessar a qualsevol noia nouvinguda i que la puguin animar a registrar-se.

Pel que fa a la teva informació personal, tu ets lliure de decidir si vols posar una foto o no (fixa't que jo no en tinc) o si vols firmar amb el teu nom o amb un pseudònim. L'edat és interessant perquè totes ens fem una idea de la relació entre els processos i les edats de cadascuna (tot i que sabem que no és un factor determinant) i el lloc de residència, si no vols detallar la localitat exacta sempre pots optar per posar-ne una de genèrica com la comarca o la província (això ja ho tens) per poder contactar amb gent que puguis tenir a prop, que és molt important.

(Ja m'he enrotllat massa una altra vegada...)

fontgroga

muface OVOdonació
Nº tractaments : 11

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 268

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aiguaclara el Dt 22 Mar 2011 - 22:45

Els temes del fòrums públics també son i seran públics. No es possible el que preguntes.

Si veus que no trobes fòrum, en aquest cas, privat, un publicar un tema, pots proposar un fòrum i es mirarà si es possible la teva proposta.

El Bernat es el nen mes guapo del veïnat
El blog de la meva goteta
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Estiu 12 - En procés per segon embaràs i així ampliar família. Molt il·lusionada.
Tardor 12 - Procés interrompent sense data d'inici...

Administradora

Llegiu-vos les [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] del fòrum.

aiguaclara

Mamistradora

Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Invitado el Dc 23 Mar 2011 - 0:01

Ja està! He trobat el missatge on posa el que és públic i el que és privat... Aclarit!! Smile

Invitado
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado Hoy a las 8:58

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum