Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Una mama més ...  Vote_lcap1Una mama més ...  Bar210Una mama més ...  Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Una mama més ...  Vote_lcap1Una mama més ...  Bar210Una mama més ...  Vote_rcap1 
ada_bcn
Una mama més ...  Vote_lcap1Una mama més ...  Bar210Una mama més ...  Vote_rcap1 
Crislady
Una mama més ...  Vote_lcap1Una mama més ...  Bar210Una mama més ...  Vote_rcap1 
Júlia
Una mama més ...  Vote_lcap1Una mama més ...  Bar210Una mama més ...  Vote_rcap1 
morgan
Una mama més ...  Vote_lcap1Una mama més ...  Bar210Una mama més ...  Vote_rcap1 
Dana
Una mama més ...  Vote_lcap1Una mama més ...  Bar210Una mama més ...  Vote_rcap1 
Ester
Una mama més ...  Vote_lcap1Una mama més ...  Bar210Una mama més ...  Vote_rcap1 
Sara
Una mama més ...  Vote_lcap1Una mama més ...  Bar210Una mama més ...  Vote_rcap1 
Bego
Una mama més ...  Vote_lcap1Una mama més ...  Bar210Una mama més ...  Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Una mama més ...

+4
Ester
Crislady
NuriaPAU
Yolanda
8 participantes

Ir abajo

Una mama més ...  Empty Una mama més ...

Missatge por Yolanda Dg 20 Mar 2011 - 11:27

Hola mamas!!

Diuen que algunes coses passen per casualitat... personalment penso que tot passa per algun motiu. Va ser en un dinar amb els companys de feina que la dona d’un d’ells em va preguntar si coneixia a més mamàs en la meva situació, jo li vaig dir que no i a partir d’aquí em va posar en contacte amb la Núria, la mama d’en Pau, i per això estic aquí, on feia temps que havia d’haver estat però... mai es massa tard...

Ja déu fer casi uns set anys, quan el pensament de ser mare em va aparèixer al cap, volia tenir un fill en el futur tant si estava sola com si tenia parella. Aquest pensament em va aparèixer uns anys després d’una manera molt sobtada, aleshores jo sortia amb un noi, i quan vaig plantejar el tema i ell em va dir que no, tot i que no va ser fàcil, jo ho tenia molt clar. Vaig començar a fer-me les corresponents proves i just quan ja anava a començar el primer tractament, em va sorgir una oferta de feina que no podia rebutjar, amb tot el dolor del meu cor, vaig ajornar uns mesos el posar fill a l’agulla. No va ser tan ràpid com m’havia imaginat 5 IAD i una anul•lació de cicle FIV, però ja faltava poc. Em van extreure 3 folicles, 1 d’ells no era madur, van fecundar el altres dos i va sobreviure n’un, que és el que em van transferir. L’embaràs va ser sensacional, em sentia la “gordita” més feliç del món, (tret que havia d’evitar algunes olors, amb cansament i una mica de repòs al final perquè des del 5è més vaig tenir placenta prèvia). El dia 18 de gener de 2010, a les 11:35h, naixia per cessaria el Tomás. Ara té 14 mesos i dos dies i cada dia somric perquè és el millor que m’ha passat a la vida.

Bé, ja em coneixeu una mica, estic molt contenta de trobar-vos, tinc moltes ganes de conèixer-vos, de compartir experiències i sentiments amb vosaltres i de que el Tomás conegui nens i nenes que es trobin en les mateixes circumstàncies que ell ... amb unes mares que els estimen amb bogeria.
Una abraçada molt forta,

Yolanda
Yolanda
Yolanda

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Libra Rata
Nombre de missatges : 119
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Una mama més ...  Empty Re: Una mama més ...

Missatge por NuriaPAU Dg 20 Mar 2011 - 13:25

Hola..Yolanda, per fi veig el teu post.... ja veuras que cada vegada que vegis un post les mamas firmen amb el seu nom, l'edat, la població , l'edat del nen i el nom aixi ens coneixem una mica.
M'en alegro que ja t'hagis donat d'alta, benvinguda a aquest meravellós grup de dones fantàstiques del qual formas ja part.
Ja veuràs que bé ens ho passem totes juntes i els nens també, t'esperem a la trobada de l'abril eh?
Petonets

Nuria i PAU (42 i 2 anys i casi 2 mesos)
NuriaPAU
NuriaPAU

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Libra Mono
Nombre de missatges : 730
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Una mama més ...  Empty Re: Una mama més ...

Missatge por Crislady Dg 20 Mar 2011 - 18:03

Bienvenida Yolanda!!!
Tu perseverancia hizo que finalmente consiguieras tu proposito, que bonito es leer la experiencia de otras mujeres que estan en la misma situacion, con unas ganas tremendas de conseguir nuestro sueño.
Yo tengo 40 años, he pasado por 2 IAD negativas y la 3era cancelada, ahora empezare mi 1era FIV, y espero y deseo que sea la buena Smile
Un abrazo.
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Una mama més ...  Empty Re: Una mama més ...

Missatge por Ester Dg 20 Mar 2011 - 20:01

Hola Yolanda

Benvinguda al club de les mares solteres. No m'estranya que vinguis a través de la Núria del Pau. Es el nostre iman per trobar mares amb nens com totes nosaltres. La veritat que no sé com s'ho fa.

Aquí et trobaràs la mar de bé. Som un bon grup i segur que et sentiras molt comode.
Espero veure't a la trobada que farem a l'abril.
Jo tinc l'Ona que la setmana passada va fer un any i mig.

Petonets

Ester
Ester

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Acuario Cerdo
Nombre de missatges : 667
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 52

Tornar a dalt Ir abajo

Una mama més ...  Empty Re: Una mama més ...

Missatge por piedralunar Dg 20 Mar 2011 - 20:09

Havia escrit un missatge llarg i no s´ha publicat, suposo q pq ha coincidit amb el de l´ESter en el temps.Total, et dic elmateix q elles dues i t´animo a venir a a trobada.

Molts petons
piedralunar
piedralunar

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Capricornio Mono
Nombre de missatges : 656
Fecha de inscripción : 10/02/2010
Edad : 55
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Una mama més ...  Empty Re: Una mama més ...

Missatge por NuriaPAU Dg 20 Mar 2011 - 20:50

Ester...sóc imán per les dones...no per els homes......jajajjja
i nena...... que encara no la conec personalment....

Petonets

Nuria i PAY
NuriaPAU
NuriaPAU

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Libra Mono
Nombre de missatges : 730
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Una mama més ...  Empty Re: Una mama més ...

Missatge por aiguaclara Dg 20 Mar 2011 - 22:33

Hola Yolanda.

Sigues benvinguda i esperem et trobis com a casa.

I es clar, moltes felicitats per en Tomás.

Es molt maco llegir històries d'embarassos bonics i arribades de noves criatures. Sembla que fos un sospir eh? no res d'això, es tot un camí i el que ens queda...

Com ja t'han dit, si tens curiositat per coneix'ens, tenim trobada a l'abril, apuntat!!

Petons


aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Una mama més ...  Empty Re: Una mama més ...

Missatge por Gemma Dl 21 Mar 2011 - 12:42


Benvinguda Yolanda i benvingut Tomas!!

La Nuria que no sé com s´ho fa pero no para de coneixer a gent com nosaltres...i jo q en dos anys no he conegut a ningú!!!

Jo soc la Gemma i tinc a la Jana q el divendres fará dos anys!!!...i es el millor que he fet mai...igual que totes oi?

Petons

Gemma i Jana ( las casi...)
Gemma
Gemma

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Aries Búfalo
Nombre de missatges : 375
Fecha de inscripción : 11/02/2010
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Una mama més ...  Empty Re: Una mama més ...

Missatge por lajefadelaironia Dl 21 Mar 2011 - 20:53

Siii!! Super benvinguda Yolanda i tomas!
Es verita que la Nuria es la nostra directora corporativa de marketing al parc! No fa més que coneixer mares que no saben de nosaltres i portar-les, jaja
Yolanda, aviam si us animeu a una quedad que els nanos s'ho passen de conya! El snostres segur que juguen que només es porten 3 mesos .-)
fins ben aviat!
alba 34 i pau 11m i pico, bcn
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Una mama més ...  Empty Re: Una mama més ...

Missatge por Yolanda Dl 21 Mar 2011 - 21:26

Moltes gràcies per aquesta càlida benvinguda !!! estic convençuda que estarem molt a gust i compartirem moltes coses junts. Ahir pensava per pensar... (aviso que s'em va anar la olla, eh?) que si no ens coneguèssim les probabilitats de que els nostres fills coincideixin a la vida serien molt baixes, però amb aquests vincle que heu creat ... això es redueix... una mica. Us imagineu que d'aquí a uns quants anys...bé... no se com dir-ho .... que alguns s'arribessin a enamorar.... hauriem de còrrer per sapiguer si n'hi ha la possibilitat de que fòssin del mateix pare?... sigui com sigui... encara queda moooooooooolt !!
Vinga, ara mateix vaig a apuntar-nos per la quedada.
Una abraçada,
Yolanda (38) Tomás (14 meses y 3 días) , Viladecans
Yolanda
Yolanda

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Libra Rata
Nombre de missatges : 119
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Una mama més ...  Empty Re: Una mama més ...

Missatge por aiguaclara Dl 21 Mar 2011 - 22:04

Doncs qui sap i crec que la possibilitat es baixa, però a saber, sempre es poden fer la prova d'adn. No havia pensat en això...
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Una mama més ...  Empty Re: Una mama més ...

Missatge por NuriaPAU Dt 22 Mar 2011 - 8:52

Uiii Yolanda.....de moment si son parelles d'un mateix sexe...ajajajaj ja no caldrà còrrer jjajaja.... rés no pateixis, a veure quantes parelles coneixes que es coneguin des de ben petits?? jo cap.....i tu?
rés.... ja veig que has posat una foto d'en Tomás..que bonicccccccccccc
petontes

Nuria i PAU ( ara ja com diu l'Alba directora corporativa jajajajajja)...
NuriaPAU
NuriaPAU

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Libra Mono
Nombre de missatges : 730
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Una mama més ...  Empty Re: Una mama més ...

Missatge por Ester Dt 22 Mar 2011 - 23:10

jajjajaj jo si que havia pensat en això que diu la Yolanda. I sobretot hauríem de còrrer les que són Made in Cirh. Segur que hi ha algun que si que ho és.
Apostamos?
Ester
Ester

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Acuario Cerdo
Nombre de missatges : 667
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 52

Tornar a dalt Ir abajo

Una mama més ...  Empty Re: Una mama més ...

Missatge por Gemma Dc 23 Mar 2011 - 12:51


jajajajaja...que buena Ester...tampoc pasaría res no? vamos no sé...es la meva humil opinió pero jo crec que sería maco i tot!

Gemma i Jana ( 38 + casi..)
Gemma
Gemma

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Aries Búfalo
Nombre de missatges : 375
Fecha de inscripción : 11/02/2010
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Una mama més ...  Empty Re: Una mama més ...

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum