Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Mares solteres durant el franquisme Vote_lcap1Mares solteres durant el franquisme Bar210Mares solteres durant el franquisme Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Mares solteres durant el franquisme Vote_lcap1Mares solteres durant el franquisme Bar210Mares solteres durant el franquisme Vote_rcap1 
ada_bcn
Mares solteres durant el franquisme Vote_lcap1Mares solteres durant el franquisme Bar210Mares solteres durant el franquisme Vote_rcap1 
Crislady
Mares solteres durant el franquisme Vote_lcap1Mares solteres durant el franquisme Bar210Mares solteres durant el franquisme Vote_rcap1 
Júlia
Mares solteres durant el franquisme Vote_lcap1Mares solteres durant el franquisme Bar210Mares solteres durant el franquisme Vote_rcap1 
morgan
Mares solteres durant el franquisme Vote_lcap1Mares solteres durant el franquisme Bar210Mares solteres durant el franquisme Vote_rcap1 
Dana
Mares solteres durant el franquisme Vote_lcap1Mares solteres durant el franquisme Bar210Mares solteres durant el franquisme Vote_rcap1 
Ester
Mares solteres durant el franquisme Vote_lcap1Mares solteres durant el franquisme Bar210Mares solteres durant el franquisme Vote_rcap1 
Sara
Mares solteres durant el franquisme Vote_lcap1Mares solteres durant el franquisme Bar210Mares solteres durant el franquisme Vote_rcap1 
Bego
Mares solteres durant el franquisme Vote_lcap1Mares solteres durant el franquisme Bar210Mares solteres durant el franquisme Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Mares solteres durant el franquisme

2 participantes

Ir abajo

Mares solteres durant el franquisme Empty Mares solteres durant el franquisme

Missatge por Júlia Ds 5 Feb 2011 - 17:43

A TV3 han emès un reportatge sobre els nens robats durant el franquisme. Xarxes de civils i religioses que es dedicaven a fer adopcions il·legals per guanyar diners, aprofitant-se de mares solteres i fins i tot robant-ne d'altres parelles simulant la mort del nadó. És especialment esfereïdor com en aquella època quedar-se embarassada fora del matrimoni estigmatitzava tant fins al punt que deixava les futures mares en una situació ben vulnerable per fer d'elles el que es vulgués. Com han canviat el temps, afortunadament!!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Júlia 38 + Roger 2a 5m, BCN
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Mares solteres durant el franquisme Empty Re: Mares solteres durant el franquisme

Missatge por aiguaclara Ds 5 Feb 2011 - 22:07

Crec que aquest tema està millor ubicat al fòrum de Art i cultura, així que el moc allà.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Mares solteres durant el franquisme Empty Re: Mares solteres durant el franquisme

Missatge por aiguaclara Ds 5 Feb 2011 - 22:20

I bé, jo vaig veure el programa i la veritat que es sorprenent com han canviat les coses i com les mares solteres de les hores patien el que patien.

Em sento molt afortunada d'haver nascut en aquest temps i haver pogut ser mare de la manera que la vida m'ha permès i no per el que imposa un cultura.

Quant el vaig veure, vaig pensar en totes nosaltres i en publicar-ho com ha fet la Júlia.

El que més em va sobtar va ser la "fredor" de la monja i el que mes em va captivar van ser les llàgrimes d'una mare sense el seu fill després de tant de temps, tota una vida patint. I pensar que qualsevol de nosaltres podria haver estat un d'aquests nadons robats, doncs totes som nascudes en aquells temps...

La veritat es que es molt fort tot plegat.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Mares solteres durant el franquisme Empty Re: Mares solteres durant el franquisme

Missatge por Júlia Ds 5 Feb 2011 - 23:08

Sí, la manera com parla la monja és al·lucinant. Ho troba el més normal del món i no considera que hagi fet res malfet.

Si jo fos una nena robada, que no, que m'assemblo massa als meus pares, jo no sé si voldria saber-ho. Et desmonta la vida, total, per no poder-hi fer res. Es veu a les mares tan traumatitzades i als fills tan angoixats.

Júlia 38 + Roger 2a 5m, BCN

Ps.- Lidia, sabia que no encertaria la classificació del fil. Gràcies per moure'l.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Mares solteres durant el franquisme Empty Re: Mares solteres durant el franquisme

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum