Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
    Qui està Connectat
    En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

    Cap

    [ Ver toda la lista ]


    El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
    Miembros que empiezan más temas
    aiguaclara
    FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_lcap1FECUNDACIÓ IN VITRO Bar210FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_rcap1 
    lajefadelaironia
    FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_lcap1FECUNDACIÓ IN VITRO Bar210FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_rcap1 
    ada_bcn
    FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_lcap1FECUNDACIÓ IN VITRO Bar210FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_rcap1 
    Crislady
    FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_lcap1FECUNDACIÓ IN VITRO Bar210FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_rcap1 
    Júlia
    FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_lcap1FECUNDACIÓ IN VITRO Bar210FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_rcap1 
    morgan
    FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_lcap1FECUNDACIÓ IN VITRO Bar210FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_rcap1 
    Dana
    FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_lcap1FECUNDACIÓ IN VITRO Bar210FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_rcap1 
    Ester
    FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_lcap1FECUNDACIÓ IN VITRO Bar210FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_rcap1 
    Sara
    FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_lcap1FECUNDACIÓ IN VITRO Bar210FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_rcap1 
    Bego
    FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_lcap1FECUNDACIÓ IN VITRO Bar210FECUNDACIÓ IN VITRO Vote_rcap1 

    Los posteadores más activos del mes
    No hay usuarios


    FECUNDACIÓ IN VITRO

    +2
    aiguaclara
    suskenya
    6 participantes

    Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por suskenya Ds 20 Nov 2010 - 15:20

    Hola Noies,

    Fa temps que volia obrir un fil per a que hi hagués una mica més d'informació sobre el tractament de F.I.V.. Gairebé totes heu fet tractament per Inseminació Artificial i hi ha força informació al respecte, però sobre f.i.v. penso que escasseja una mica, jejeje!

    He anant preguntant i buscant informació, tinc algunes coses que aniré posant i però en moltes tinc dubtes i en moltres altres no en tinc ni idea. Així que si alguna en sap més cosetes i les poseu, us ho agrairé molt. L'Eva m'ha ajudat moltíssim, sobretot al principi quan em van plantejar fer fiv directament, em va resoldre molts dubtes i em va explicar moltes cosetes. Algunes se m'han quedat més i altres em costa recordar-les, quin cap!! És que són moltes coses! També vaig parlar una mica a l'última trobada amb la Marta (Martina) i amb la Chus (Max) que van fer fiv.

    Primer de tot comentar que hi ha diferents tipus de tractament per a fiv, el curt, el llarg i amb antagonistes.

    FASES DEL TRACTAMENT EN UN PROGRAMA DE FIV

    Referir en aquest punt que les pautes de tractament es fan de forma individualitzada i que per tant poden variar de l'estàndard que es refereix a continuació.

    1r fase. Supressió hipofisària
    És la primera part del tractament, i encara que no es fa en totes les pacients és gairebé sempre constant en els tractaments de FIV, consisteix en la supressió del funcionalisme normal del sistema endocrí a nivell de la hipòfisi mitjançant la utilització de fàrmacs anàlegs de l'Hormona gonadotropina GnRHa (PROCRIN, SYNAREL, DECAPEPTIL DIARI) o antagonistes de la mateixa (CETROTIDE, ORGALUTRAN). En funció de quan es comenci amb aquest tractament es diferencien fonamentalment tres tipus de protocols, encara que hi ha altres varietats:

    A) En el protocol llarg amb anàlegs se sol començar el dia 21 del cicle anterior al que es pretén realitzar al tractament, es manté durant uns 14 dies i posteriorment es fa un control hormonal i ecogràfic. Durant aquest període no s'ha de preocupar en el cas que aparegui la regla, és normal. En funció de les seves característiques se l'informarà fins quan cal continuar el tractament, normalment fins a la injecció de la HCG, si bé en començar l'estimulació la dosi se sol disminuir la
    meitat.

    B) En el protocol curt amb anàlegs l'estimulació i la supressió es realitzen gairebé alhora, el dia 2n o 3r del cicle en el qual es realitzarà la FIV. Amb això pretenem aprofitar el bec d'estimulació que es produeix en els primers dies de l'inici de la supressió.

    C) En el protocol amb antagonistes la supressió es realitza estant ja avançada l'estimulació ovàrica, quan el fol·licle ha assolit una mida que posa en perill una ovulació espontània.

    Tots aquests protocols poden precedir-se o inserir-se en cicles de tractament amb anticonceptius per si es considera necessari posar als ovaris en determinada predisposició. Se'l valora individualment. A més poden superposar-se altres tractaments com són els de l'hiperprolactinemia, l'hiperinsulinemia, o altres problemes que el pacient presenti o es descobreixin en l'estudi que els realitzem.

    Cada protocol té uns avantatges i inconvenients concrets pel que serà el ginecòleg el que després de la valoració del cas decideixi cual serà la pauta més oportuna per a la pacient.


    2n fase. Estimulació ovàrica per aconseguir una multiovulació.
    Sol aconseguir l'administració de FSH (GONAL-F, PUREGON) o HMG (HMG LEPORI, MENOPUR) a partir del tercer dia del cicle (protocol curt o amb antagonistes) o bé una vegada que el control ecogràfic i hormonal ens indica que la supressió hipofisaria és correcta (protocol llarg). Després de 4-5 dies d'estimulació la dona ha de començar amb els controls de la mida folicular en consulta. En cas de considerar-se necessari es realitzarà una analítica hormonal per veure el nivell de l'estradiol.

    És important indicar-li que, en la seqüència d'aquestes exploracions, una vegada iniciada l'estimulació, hi pot haver controls en dissabtes i diumenges.

    Quan la mida dels fol·licles així ho indiqui s'acabarà aquesta fase amb una última injecció de HCG (HCG-LEPORI, OVITRELLE), en funció del moment en què es pensi realitzar l'extracció d'òvuls pot ser que necessiti administrar-se l'esmentada injecció de matinada ja que la punció sol realitzar-se de 34 a 38 hores de la injecció.

    En alguns casos es necessiten suplements d'un altre tipus d'hormones com la LH (LUVERIS) o un suplement d'estrògens (VAGIFEM, PROGYNOVA, MERIESTRA). En casos seleccionats podem utilitzar un altre tipus d'hormones com la GH (Hormona de creixement).

    Si durant aquesta fase no hi ha resposta ovàrica, és a dir, no hi ha fol·licles, o la resposta la considerem escassa i millorable, el cicle es cancel·larà i intentarem optimitzar la resposta en un altre intent amb la realització d'una pauta diferent. També es pot cancel·lar el cicle perquè l'ovulació ocorri abans del previst, o bé perquè el nombre de fol·licles sigui tan elevat que convé cancel·lar davant del risc d'hiperestimulación de la pacient. Malgrat que un cicle cancel·lat no és un bon cicle, ens proporciona una important informació sobre la situació de la pacient.


    De moment això, ja anirem afegint informació. Sobretot, si alguna cosa no és correcta ajudeu-me a corregir-la. Moltes gràcies a totes!!

    Susanna.




    suskenya
    suskenya

    No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 3

    Tauro Gato
    Nombre de missatges : 355
    Fecha de inscripción : 27/02/2010
    Edad : 48

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por suskenya Ds 20 Nov 2010 - 15:35

    També estaria bé que les noies que heu fet tractament fiv comenteu com us va anar, com vau passar per les diferents fases, quants embrions us van transferir, qualitat, resultat... moltes gràcies!

    [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
    suskenya
    suskenya

    No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 3

    Tauro Gato
    Nombre de missatges : 355
    Fecha de inscripción : 27/02/2010
    Edad : 48

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por aiguaclara Ds 20 Nov 2010 - 15:42

    Molt bé Sus!!!

    A veure si alguna noia FIV explica les seves històries.
    L'Inma també va fer FIV, la Martina, l'Anna yuclare... hi ha unes quantes...

    Per cert, he mogut el tema al fòrum de "Tractaments".

    Si vols fer tema a "En procés", obre un nou i enllaça aquest allà.
    aiguaclara
    aiguaclara

    Mamistradora


    Mamistradora

    Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 3

    Capricornio Búfalo
    Nombre de missatges : 1376
    Fecha de inscripción : 20/12/2009
    Edad : 50
    Ubicació : Baix Llobregat

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por suskenya Ds 27 Nov 2010 - 15:18

    Noies, estem encara en crisi!! I, com que no acabem de sortir-ne... doncs toca apretar-se el cinturó. Hi ha retallades d'ajudes, subvencions... per tot arreu. I ara, ens ''ha tocat''.
    L'altre dia vaig tenir visita amb la meva dra. al CIRH i em va explicar que he tingut moooolta sort de que demanés la medicació a l'estiu perque es veu que ara, a partir de l'octubre, nanai de medicació per la SS si vols fer fiv directament. S'han posat una mica cabuts amb aquest tema i els hi costa donar la medicació per a fiv.

    La cosa està, més o menys el que em va dir la dra, que si vols que et subvencionin la medicació la SS primer has d'haver provat almenys 4 inseminacions. I llavors estudiarien el cas. En casos que tinguessis una trompa obstruïda, tampoc et donen opció a fiv directe, has de provar abans 4 inseminacions. Vaja tela! Només si tens les dues trompes obstruïdes et subvencionarien la medicació. En tema segons l'edat doncs no sé res.

    També han retallat l'ajuda en casos de parella. En el cas que l'home no tingui la quantitat suficient d'espermatozous, abans donaven la subvenció per casos de 6 milions de bitxitos i ara només te la donen si tens menys de 2'5 milions. Jo no entec gaire de número però la dra. em deia que si 6 milions ja era un número bastant baix de bitxitos, els 2'5 milions és un nivell increiblement baix per no dir nul. No fa falta ni que prenguis anticonceptives, pots fer-ho 'a pelo'.

    Viki

    * La densidad normal de los espermatozoides en el semen varía de 50 a 150 millones por mililitro, por lo que cada eyaculación contiene entre 20 a 150 millones por milímetro cúbico de espermatozoides.[6]

    Para que se produzca la fecundación del óvulo, el semen debe contener más de 20 millones de espermatozoides por mililitro.


    No sé si hi ha alguna noia que estigui pendent de fer fiv directament.
    En fi, així estan les coses.

    Susanna, 35, Bcn, pre fiv
    suskenya
    suskenya

    No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 3

    Tauro Gato
    Nombre de missatges : 355
    Fecha de inscripción : 27/02/2010
    Edad : 48

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por Montse-72 Dl 29 Nov 2010 - 13:45

    Hola!

    Jo he decidit passar a la FIV després de 3 inseminacions perque així m'ho ha recomanat la meva ginecòlega ja que les hormones que determinen l'estat dels òvul m'han sortit malament. Vaja, que he perdut en tot un any de tractament.
    Així, per mi, la FIV és l'opció més fiable.
    La meva doctora ja ha començat a demanar la medicació... clar que amb això que comentes, no sé si tindré possibilitats o em posaran entrebancs.

    En tot cas, trobo que és interessant poder comptar amb informació i opinions.
    Un pregunta econòmica, Susanna: al CIRH com surt el tractament? Jo vaig a la clínica Sagrada Família i està al voltant del 5000 €
    Hi ha algún que també em corrobori aquest preu? O depèn del centre?

    Gràcias,

    Montse, 38, Badalona, pre fiv
    Montse-72
    Montse-72

    Adeslas Adopció Embrions
    Nº tractaments : 4

    Capricornio Cerdo
    Nombre de missatges : 87
    Fecha de inscripción : 16/07/2010
    Edad : 52

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por mamibcn Dl 29 Nov 2010 - 17:38

    Hola!

    Si, a mi em va costar aixó o una miqueta més. Es curiós, ja ni m'en recordo del procés...

    petons i molta sort!!

    Chus i max casi 21 mesos!!
    mamibcn
    mamibcn

    Adeslas Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 1

    Tauro Gallo
    Nombre de missatges : 89
    Fecha de inscripción : 06/05/2010
    Edad : 54
    Ubicació : BCN

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por suskenya Dl 29 Nov 2010 - 17:53

    Hola Montse,
    doncs a veure si tens sort, suposo que com ja has provat inses i si la teva ginecologa fa un bon informe, no posaran gaires pegues. Endavant!!

    Jo et puc dir el preu del Cirh, en quant a Sanitas. No sé ben bé com funciona, però crec que tenen uns preus per a la gent que va 'por libre' i després convenis amb algunes mutues. I, crec, que no és el mateix preu per totes les mutues. Doncs això, els preus que et dic són de Sanitas.
    Una altra cosa, el paper de preus que em van donar és d'aquest any no sé si variarà molt pel 2011.
    La fiv en sí, extracció d'òvuls, laboratori, transfer... 3000, després has d'afegir el banc de semen 250. I llavors si fas congelació d'embrions per propers intents si no et quedes al primer són 290, i en cas que hagin de fer ICSI són 280.
    I ja que comentem preus, et dic el que em va costar la medicació, clar no donen a tothom les mateixes coses i la mateixa quantitat però sí semblant, per fer-te una idea. Per seguretat social tot em va costar 17 eurus i el preu real era de 1300, aaaaaaahh!! sort que em va entrar, bufffff.

    Espero haver-te ajudat.
    Si algú té altres preus o convenis que comenti també, gràcies!!

    Susanna, 35, Bcn, pre fiv
    suskenya
    suskenya

    No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 3

    Tauro Gato
    Nombre de missatges : 355
    Fecha de inscripción : 27/02/2010
    Edad : 48

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por suskenya Dl 29 Nov 2010 - 17:57

    Ah, perdona, una cosa que m'he deixat és que si no et quedes a la primera i tens embrions congelats, després el preu de transferir-los és de 860. Penso que llavors ja no has de punxar-te i demés, només la progesterona i no sé si alguna coseta més.

    L'Eva que tindrà els seus nens el dijous també és del Cirh i de fiv, no sé quins preus va pagar ella.

    Petons i molta sort,

    Sus, 35, Bcn, pre fiv
    suskenya
    suskenya

    No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 3

    Tauro Gato
    Nombre de missatges : 355
    Fecha de inscripción : 27/02/2010
    Edad : 48

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por suskenya Dc 16 Feb 2011 - 0:49

    Hola, com parlen ara del tema medicació per la FIV comentaré una mica com en va anar a mi.

    Me la va demanar directament la dra. Rojas del Cirh. Tenen un imprès amb tot de medicacions i marquen les que volen i la quantitat. Llavors em va fer signar. Aquest imprès crec que li passen primer al dr. Brassesco per fer el vist-i-plau i llavors sí que l'envien a CatSalut. Un cop CatSalut el reb, el revisa i el valida llavors retornen l'imprès al cirh altre cop, altre cop passa pel dr. Brassesco i llavors les infermeres em truquen que ja puc recollir l'imprès. Amb aquest imprès vaig anar al ASSIR (Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva) que em tocava. L'Assir és un cap que a més té aquest servei. Potser el teu cap ja el té, si no has de trucar al Catsalut i preguntar qui et pertoca segons la teva adreça. Al Cirh em van donar un llistat amb els Assir's però han modificat alguns i no coincidia el meu amb el que posava al llistat. Bé, trucant per telèfon t'ho diuen sense cap problema.
    Bé, vaig anar a portar l'imprès a l'Assir i em van dir que trigarien una setmana en tenir les receptes. Les administratives les recullen però em van dir que els metges només es dedicaven dl i dv a fer les receptes. Tot i així als 2 o 3 dies ja em van trucar i vaig passar a recollir-les. La noia del taulell va revisar que estiguessin totes i que coincidien amb les de l'imprès. Si no t'ho fan elles fes-ho tu allà davant perquè en el meu cas una recepta s'havia traspapelat i ella mateixa al revisar-ho es va adonar i la va buscar. Jo hagués marxat d'allà tan panxa contentíssima de tenir la medicació, jajaja! i després reclamar-la no hagués estat fàcil. Em van donar les receptes típiques i amb això vaig anar a la farmacia la qual va trigar bastant a tenir tots els medicaments.

    Normalment això pot trigar 2 o 3 setmanes, a mí em va trigar gairebé 2 mesos!! Em va agafar vacances però també setembre. Després parlant amb ella, quan em va dir que havien reduit les ajudes per pagar la medicació de la fiv al novembre, em va comentar que potser va trigar tant perquè van dubtar en el meu cas. O sigui que s'ho van mirar molt i això va ser agost i setembre, i al novembre va sortir la retallada. Jo he passat directament a fer fiv per tenir una trompa obstruida i tenir l'fsh alteta, les noies que han fet diversos intents d'inseminacions crec que no deuen tenir problemes si us fan un bon informe.

    Aquesta va ser la meva 'experiència' amb la medicació, no sé si a altres noies va anar així... Espero sigui d'ajuda a algunes i us faciliti saber com funciona el tràmit.

    Susanna.
    suskenya
    suskenya

    No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 3

    Tauro Gato
    Nombre de missatges : 355
    Fecha de inscripción : 27/02/2010
    Edad : 48

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por Crislady Dc 16 Feb 2011 - 20:51

    Vaya tela con la medicación...es cierto, es lo que os contaba el otro dia, el Dr. Brassesco me lo comentó, aunque yo insistí que me hiciera el favor de intentarlo, y que la pasara por la SS. A ver si tengo suerte!!! Ya lo que me faltaba, tener que pagar la medicacion FIV, que mala suerte!!!

    Gracias por toda la info Suskenya.


    Editat per darrera vegada per Crislady el Dg 20 Feb 2011 - 18:51, editat 1 cop en total
    Crislady
    Crislady

    Adeslas Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 4

    Capricornio Perro
    Nombre de missatges : 762
    Fecha de inscripción : 26/08/2010
    Edad : 53
    Ubicació : Terrassa (BCN)

    http://elchupetereal.blogspot.com.es/

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por Montse-72 Ds 19 Feb 2011 - 19:26

    Vaja!

    Tinc la sensació de que jo he tingut una mica de sort amb la medicació per la FIV. La meva doctora no em va dir res de retallades, tot i que ja havia llegit al foro que hi havia hagut.
    Me la van acceptar sense problemes, vaig recollir la documentació i després vaig demanar hora per recollir les receptes al cap que em pertocava a Badalona.
    De fet, el farmacòleg, que és qui me les va donar, ja les tenia preparades.
    I a la farmàcia tampoc no van trigar gaire a donar-me els medicaments.
    Igual en tot el procès vaig trigar unes 2 ó 3 setmanes.

    Montse:*)
    Montse-72
    Montse-72

    Adeslas Adopció Embrions
    Nº tractaments : 4

    Capricornio Cerdo
    Nombre de missatges : 87
    Fecha de inscripción : 16/07/2010
    Edad : 52

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por Crislady Dg 20 Feb 2011 - 18:50

    FSH (GONAL-F, PUREGON) o HMG (HMG LEPORI, MENOPUR).

    Que diferencias hay? He leido que HMG Lepori y Menopur son mas económicos que Gonal / Puregon, y hacen lo mismo...

    Alguna que sepa mas de medicación, me estoy preparando por si me toca pagarla.

    Montse, no entiendo porque a ti no te pusieron pegas...en que centro estas? Mañana pienso insistir con el tema de la medicación.

    Otra pregunta, alguna sabe para que la SS te acepte la medicacion, que es lo que hay que aportar, me dijeron que tenia que estar trabajando y pagar a la SS. Pero hay que dar algun tipo de papel mas???

    Y para terminar, cual suele ser la medicacion que suelen mandar para FIV???

    Porque hay proceso corto y largo???

    Estoy preguntona, eh? Wink

    Muchas gracias a todas.
    Cris


    Crislady
    Crislady

    Adeslas Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 4

    Capricornio Perro
    Nombre de missatges : 762
    Fecha de inscripción : 26/08/2010
    Edad : 53
    Ubicació : Terrassa (BCN)

    http://elchupetereal.blogspot.com.es/

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por Crislady Dl 21 Feb 2011 - 21:59

    Ya estoy aqui de nuevo!!!!
    Estoy a la espera de saber si la SS acepta o no mi solicitud, en una semana lo sabré.
    Aun asi, le he pedido al doctor que me diga que medicamentos voy a necesitar (en el caso de que no tuviera la suerte de tenerla gratuita).

    Esto es lo que me ha recetado:
    Decapeptyl 0.1 (4 cajas)
    Fostipur 150 (1 caja de 10)
    Menopur (1 caja de 10)
    Ovitrelle (1 caja)
    Utrogestan 200 (2 cajas)

    buffff....tela!!! El ovitrelle lo tengo de la ultima iad, y el utrogestan no es caro y me lo puede recetar la de cabecera....
    El problema esta en el resto....de Menopur me quedan 3 dosis, pero claro, me faltan 7.
    Del Fostipur nada de nada y del Decapeptyl tampoco tengo nada...

    Tengo que hacer el protocolo largo, por mi edad, me ha dicho el doctor que a las chicas de mi edad les hace el largo no el corto, me ha explicado algo de que mis folis no crecen a la par, uno de ellos destaca, crece antes y no deja crecer al resto...vaya tela!!!

    Susanna el Procrin es lo mismo que el Decapeptyl???

    El doctor queria que empezara el 27 de este mes, pero le he dicho que mejor esperar a la medicacion, en el caso de que no me la acepten, pues me tengo que poner las pilas para recaudar la maxima posible.
    Asi que le he dicho de empezar en proximo ciclo, imagino que para finales de marzo Wink

    ais (suspiro)


    Crislady
    Crislady

    Adeslas Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 4

    Capricornio Perro
    Nombre de missatges : 762
    Fecha de inscripción : 26/08/2010
    Edad : 53
    Ubicació : Terrassa (BCN)

    http://elchupetereal.blogspot.com.es/

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por Crislady Dc 23 Feb 2011 - 14:56

    Alguien podria explicarme porque a unas les mandan el protocolo de FIV largo y a otras el corto???
    A mi me dijo el doctor que me mandaba el largo por la edad, pero he leido por ahi que el largo suele ser para menores de 35!!!!!
    Agradeceria opiniones...

    Gracias!!!
    Crislady
    Crislady

    Adeslas Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 4

    Capricornio Perro
    Nombre de missatges : 762
    Fecha de inscripción : 26/08/2010
    Edad : 53
    Ubicació : Terrassa (BCN)

    http://elchupetereal.blogspot.com.es/

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por esther Dj 16 Jun 2011 - 21:46

    Si, per favor jo com la Crislady voldria saber perquè en funció de quins criteris s'escull l'un o l'altre i quins inconvenients o ventatges té l'un respecte l'altre.

    Gràcies
    esther
    esther

    Assistència Sanitària Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 2

    Sagitario Mono
    Nombre de missatges : 9
    Fecha de inscripción : 22/12/2010
    Edad : 55

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por Crislady Ds 18 Jun 2011 - 18:22

    El doctor te recomendará el que mejor te va. Imagino que lo mira por tu analitica.
    Yo al final me hice el largo.
    Wink
    Crislady
    Crislady

    Adeslas Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 4

    Capricornio Perro
    Nombre de missatges : 762
    Fecha de inscripción : 26/08/2010
    Edad : 53
    Ubicació : Terrassa (BCN)

    http://elchupetereal.blogspot.com.es/

    Tornar a dalt Ir abajo

    FECUNDACIÓ IN VITRO Empty Re: FECUNDACIÓ IN VITRO

    Missatge por Contenido patrocinado


    Contenido patrocinado


    Tornar a dalt Ir abajo

    Tornar a dalt

    - Temas similares

     
    Permisos d'aquest fòrum:
    No pots respondre a temes en aquest fòrum