Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_lcap1Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Bar210Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_lcap1Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Bar210Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_rcap1 
ada_bcn
Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_lcap1Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Bar210Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_rcap1 
Crislady
Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_lcap1Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Bar210Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_rcap1 
Júlia
Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_lcap1Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Bar210Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_rcap1 
morgan
Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_lcap1Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Bar210Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_rcap1 
Dana
Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_lcap1Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Bar210Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_rcap1 
Ester
Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_lcap1Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Bar210Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_rcap1 
Sara
Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_lcap1Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Bar210Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_rcap1 
merce
Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_lcap1Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Bar210Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve.

+5
suskenya
lajefadelaironia
Bego
Júlia
aiguaclara
9 participantes

Ir abajo

Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Empty Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve.

Missatge por aiguaclara Dg 14 Nov 2010 - 22:30

Bé, us deixo una "joieta" de vídeo en aquest enllaç, pe quedar-se assentada una estona del sobresalt.

No se si ho veu veure, però fa pocs dies a rtve estan emeten el programa "Una pregunta per vostè" i la candidata al Parlament per el PPC, Alícia Sànchez Camacho, va estar convidada i va contestar a una pregunta sobre families homosexuals i va afegir un comentari sobre les families monoparentals posant-se d'exemple.

Fragment Pregunta families homosexuals

Personalment, em vaig quedar amb la boca oberta, quasi flipant de les paraules d'aquesta dona.
Amb la oportunitat que te de parlar sobre el tema com a persona publica i va i diu aquestes coses. No ens fa cap bé això, però es clar que no tothom creu el que diuen i fan els militants del PP.
En fi, es de dretes i fan aquestes coses les persones de dretes.

Imagino que cap de nosaltres pensa com ella, o si?
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Empty Re: Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve.

Missatge por Júlia Dl 15 Nov 2010 - 8:46

Ho havia llegit al diari però és més fort veure-ho.

Jo crec que ella està parlant com a candidata del PP i això és el que volen sentir. Potser ho diu per evitar que la següent pregunta sigui un retret per no ser ella familia monoparental. De fet la Cospedal, que també va ser mare soltera fa poc es va casar i ara ja té la seva familia tradicional més acorde amb el PP.

I sí, és una pena que personatge públics que podrien parlar amb coneixement de la nostra situació no ho facin.

Júlia

Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Empty Re: Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve.

Missatge por Bego Dl 15 Nov 2010 - 10:54

Aquesta tia és mare per elecció o per accident? la veritat és que m'estranya tant una cosa com l'altra. Com, pensant així, pot haver decidit ser MDS? si jo fos el seu fill m'avergonyiria de sentir el que pensa la meva mare de la nostra família, vamos... que necessita un pare per educar bé el seu fill, i que espera trobar-lo... (no que espera trobar algú amb qui compartir la seva vida, enamorar-se, no no.... un pare).
Bego
Bego

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 519
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Empty Re: Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve.

Missatge por aiguaclara Dl 15 Nov 2010 - 14:57

Doncs també va parlar a Catalunya Ràdio el dimarts passat, dia 9 i no donava credit al que deia m'entres l'escoltava conduït, que va dir si fa no fa el mateix que a rtve, que es d'alguna manera lògic, va estar molt estil PP. El que no es lògic es que Sànchez Camacho i la seva companya, de Cospedal, siguin MDS, amb la seva manera de pensar. Serà que ara pensen políticament i estan comprades. Es sorprenent...

Us poso l'àudio del fragment horari del programa "El mati de Catalunya Ràdio" on es pot escoltar el que diu, minut 40:10.

El mati de Catalunya Ràdio

A veure si alguna figura femenina pública (o no) els dona la volta i posa les coses al seu lloc.

Es tant surrealista...
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Empty Re: Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve.

Missatge por lajefadelaironia Dl 15 Nov 2010 - 21:03

Em sorprenc! Aquesta es MSD? No m'ho pensava pas, si que està fatal el PP, ara les farà casar a totes per`quedar bé. Em sap greu pel nano. No mola que la teva mare digui a la tele que sent culpabilitat per haver-te tingut... Menudo percal!
Petonets
alba i pau, 7 mesos
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Empty Re: Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve.

Missatge por Bego Dl 15 Nov 2010 - 21:45

a mi no em quadra.... que entri al foro i ens ho expliqui, per mí que ha de dir això, cap MDS pot pensar que la família bona per damunt de les altres és la de mare-pare-fills, ni tan sols una del pp
Bego
Bego

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 519
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Empty Re: Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve.

Missatge por suskenya Dl 15 Nov 2010 - 22:25

Jajajaja!! Vaja tela! Del PP havia de ser! Amb aquesta 'paralisi' al llavi superior, mmmm, em recorda algú, no sé.... jejjee.
Familia tradicional, familia tradicional!!! S'ha d'evolucionar, si no, no s'avança en aquest món!! aixxxx.
suskenya
suskenya

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 3

Tauro Gato
Nombre de missatges : 355
Fecha de inscripción : 27/02/2010
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Empty Re: Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve.

Missatge por Ester Dt 16 Nov 2010 - 9:57

Sí les dues de les que parleu són mares solteres per elecció.
Hem de tenir clar que els polítics fan el que volen i després quadren les seves decisions personals amb les opinions polítiques dels seus partits.
O sigui que no són gens lliures per expressar les seves opinions personals.

Estic segura que aquesta tia està orgullosa de ser mare soltera i li repateja dir això, però amb el que deu cobrar i el poder que li supossa estar on està, diu el que faci falta. Hi ha gent que es vend a un preu molt baix.

Jo quan la veig per la tele, sempre m'ha donat la sensació que està llegint el que ha de dir. Fixeu-vos-hi.

Ester
Ester
Ester

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Acuario Cerdo
Nombre de missatges : 667
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 52

Tornar a dalt Ir abajo

Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Empty Re: Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve.

Missatge por MªJosé & Daniela Dc 17 Nov 2010 - 22:19

Pues com sorti aquesta igual ens treu lo poc acoseguit fins ara per les monoparentals, com ella ja està ben coberta.

Quina gentuza!!!

MªJosé & Daniela
MªJosé & Daniela
MªJosé & Daniela

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : 1

Virgo Mono
Nombre de missatges : 67
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Empty Re: Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve.

Missatge por Lluna Dj 18 Nov 2010 - 15:37

Sí, es clar, dieuen el que els toca.... Però també podria haver callat la mala puta, i perdoneu la paraulota. És per enviar-li una carta i felicitar-la. Jo ho vaig veure per la tele i em van venir ganes de vomitar directamente. Evil or Very Mad
Lluna
Lluna

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 150
Fecha de inscripción : 08/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Empty Re: Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve.

Missatge por aiguaclara Dg 20 Oct 2013 - 1:12

Doncs noies, estem d'enhorabona, ja no tenim a la senyora aquesta entre el nostre col·lectiu!!!! ella i el seu fill ja son família tradicional.

Quin descans... llàstima de la mala actitud en la nostre memòria, però ara ja no farà mes mal al col·lectiu, i el mes important, al seu fill.

Menys mal que tenim a una nova ambaixadora de mares en solitari i es digne de ser-ho, la nostre col·lega Mònica Wink
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Empty Re: Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve.

Missatge por Júlia Dg 20 Oct 2013 - 9:56

Al final tot eren missatges cap al pare per a que reconeixes el nen. Ja, ja.
Quina situacio mes rara perque ells havien d anar com a parella a fer la FIV perque sino no podrien haver agafat el seu esperma. 
M encaixa mes amb la seva ideologia i el que ha dit fins ara que hi anessin junts i despres els s acollonis que no pas que ella anes a fer ho per tenir el nen sola. 
Pero be, aixo ja es cosa seva i si son mes feliços ara, doncs perfecte. I per nosaltres millor, com diu la 
Lidia.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Empty Re: Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve.

Missatge por Crislady Dc 23 Oct 2013 - 22:11

Sin comentarios....no la trago Bressol
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve. Empty Re: Alícia Sànchez Camacho a "Una pregunta per vostè" de rtve.

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum