Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Azahara - nova en proces Vote_lcap1Azahara - nova en proces Bar210Azahara - nova en proces Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Azahara - nova en proces Vote_lcap1Azahara - nova en proces Bar210Azahara - nova en proces Vote_rcap1 
ada_bcn
Azahara - nova en proces Vote_lcap1Azahara - nova en proces Bar210Azahara - nova en proces Vote_rcap1 
Crislady
Azahara - nova en proces Vote_lcap1Azahara - nova en proces Bar210Azahara - nova en proces Vote_rcap1 
Júlia
Azahara - nova en proces Vote_lcap1Azahara - nova en proces Bar210Azahara - nova en proces Vote_rcap1 
morgan
Azahara - nova en proces Vote_lcap1Azahara - nova en proces Bar210Azahara - nova en proces Vote_rcap1 
Dana
Azahara - nova en proces Vote_lcap1Azahara - nova en proces Bar210Azahara - nova en proces Vote_rcap1 
Ester
Azahara - nova en proces Vote_lcap1Azahara - nova en proces Bar210Azahara - nova en proces Vote_rcap1 
Sara
Azahara - nova en proces Vote_lcap1Azahara - nova en proces Bar210Azahara - nova en proces Vote_rcap1 
Bego
Azahara - nova en proces Vote_lcap1Azahara - nova en proces Bar210Azahara - nova en proces Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Azahara - nova en proces

+6
angeles72
lajefadelaironia
merce
Reia
Dana
Azahrabcn
10 participantes

Ir abajo

Azahara - nova en proces Empty Azahara - nova en proces

Missatge por Azahrabcn Dv 24 Abr 2015 - 21:26

Hola a totes,
 
Sóc Azahara tinc 40 anys i he decidit ser mare, vaig trobar al vostre foro per casualitat i estic contenta de tenir un espai on compartir amb altres dones en la mateixa situació els meus dubtes i il·lusions.
 
Vaig fer una primera visita IVI, molt bona atenció. Tinc conegudes que s’han fet tractament aquesta clínica i me l’han recomanat. Estic pensant si fer més visites o quedar-me amb ivi.
Quan em decideixi per la clínica haure de parlar sobre el tipus de tractament. Crec que per la meva edat la millor opció serà in vitro. Us volia preguntar si alguna de vosaltres amb 40 anys va fer amb èxit inseminació? I que en penseu.
 
Moltes gràcies i una salutació a totes.
Azahrabcn
Azahrabcn

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Sense tractament

Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 19/04/2015

Tornar a dalt Ir abajo

Azahara - nova en proces Empty Re: Azahara - nova en proces

Missatge por Dana Dv 24 Abr 2015 - 22:16

Hola, bienvenida!
El tratamiento depende de tus niveles hormonales, pruebas, reserva ovarica etc. 
Yo hice IAD con 42 (estimulación hormonal suave) y ahora tengo una niña de 6 años, pero solo iba a hacer 1 o 2 ciclos IAD y luego pasar a FIV. 
Suerte! Pero probar, quise probar primero
Julia (49) y Miranda (6)
Dana
Dana

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 746
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Azahara - nova en proces Empty Re: Azahara - nova en proces

Missatge por Reia Ds 25 Abr 2015 - 9:14

Hola Azaharabcn,

Benvinguda! Ja veuras que hi ha molt bon ambient. Els tractaments depenen de com vagin les proves.

Salut i endavant!

Mireia i Irene
Reia
Reia

No en tinc OVOdonació
Nº tractaments : 1

Aries Búfalo
Nombre de missatges : 166
Fecha de inscripción : 19/10/2012
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Azahara - nova en proces Empty Re: Azahara - nova en proces

Missatge por merce Ds 25 Abr 2015 - 16:22

Hola Noies
Navixen, és molt important que si t'han detectat la tiroides alta o baixa, facin un control durant tot l'embaràs. Sobretot en el primer trimestre ja que el bebito no disposa de glàndula per regularse i depèn directament de la hormona de la mare.
Una alteració tiroidea pot afectar l'èxit de la implantació i/o de l'evolució de l'embrió. Però si està tot controlat, l'embaràs és possible.
Jo per començar no tinc la glàndula però porto la medicació super controlada....menys en el primer trimestre on el meu endo la va cagar i va confondre síntomes de l'embaràs amb l'hipotiroidisme.
La TSH me la mantenen sota valors de 0,3.

AzahaBCN, benvinguda!!
Jo vaig passar per CIRH, Marqués i finalment IVI, on em van voler probar amb una IAD i després ja FIV, amb 38 anys (gairebé 39).
Això de les clíniques és molt personal. L'important és el metge. Desprès la resta (preus, personal, etc). Almenys per la meva experiència.
Si et quedes a IVI , n'he sentit parlar molt bé de tots i de totes. Jo només he passat pel Ballesteros (el jefe, i no te'l recomano pas) i pel dr Lucco, amb el qui he fet 3 FIVs. Té una infermera que ho porta tot molt controlat.
Ja ens aniràs explicant!!!!!

Molta sort!
merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 12/08/2011
Edad : 48
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Azahara - nova en proces Empty Re: Azahara - nova en proces

Missatge por lajefadelaironia Dl 27 Abr 2015 - 12:36

hola Noies,

Divideixo el missatge per no confondre temes i que les altres mares puguin respondre a la azahara. 

Azahara, benvinguda!!! Es millor que obris el teu propi fil, més que contestar a dins d'altres amb un tema diferent. Així es més fàcil per a totes contestar-te a les preguntes. Tranquila, ja li aniràs agafant el truquillo.

sí tenim algunes mamis de mes de 40 embarassades de inse més enllà dels 40, pero no son la majoria. Depèn del cos i de la reserva de cadascuna. 

Ja ens aniràs explicant!!

alba 38 i pau 5a
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Azahara - nova en proces Empty Re: Azahara - nova en proces

Missatge por angeles72 Dc 29 Abr 2015 - 11:05

Hola Azahara,

Como te han dicho el tratamiento más adecuado para cada una depende de los niveles hormonales y de otros factores.

Mucha suerte!
angeles72
angeles72

Sanitas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 24/09/2012
Ubicació : Malgrat de Mar

Tornar a dalt Ir abajo

Azahara - nova en proces Empty Re: Azahara - nova en proces

Missatge por Júlia Dv 1 Maig 2015 - 0:43

Hola Azahara. 

Yo hice los tratamientos en el IVI tanto para el primer como para el segundo hijo. Fue con la dra Silvia Gonzalez que me gusto mucho.

No te precipites en pensar el tratamiento. Primero tienen que ver somo estas tu y tus ovarios para determinar la mejor opcion. 

Suerte!
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Azahara - nova en proces Empty Re: Azahara - nova en proces

Missatge por Azahrabcn Dv 1 Maig 2015 - 20:38

Hola noies,

Moltes gràcies/muchas gracias a todas por contestar tan rápido. 

No paro de dar vueltas a toda la información que me dió IVI en la primera visista. Tendré que esperar a las pruebas para decidir. La doctora que me atendió es la doctora Immaculada Sanchez.


Aquest mes tinc hora amb el meu ginecòleg de la seguretat social, és molt amable, tinc la revisió anual, aprofitaré per comentar les proves que ivi em va informar que havia de fer.

Lo que no pregunté en IVi es porque tienen un banco de esperma propio y creo que las demás clinicas reciben de bancos de esperma. Si alguna me puede comentar algo al respecto.

Aquesta tarda aniré mirant pàgines web d'altres clinicas.

Gràcies i una abraçada.

Azahara.
Azahrabcn
Azahrabcn

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Sense tractament

Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 19/04/2015

Tornar a dalt Ir abajo

Azahara - nova en proces Empty Re: Azahara - nova en proces

Missatge por Olli2013 Dl 4 Maig 2015 - 17:30

Hola Azahara! Bienvenida al club!
Yo fui a IVI y estoy encantada con el resultado, que es mi preciosa niña Smile
Empecé con 39 y el plan era probar inse 2 veces como máximo, lo cual me pareció razonable, y si no funcionaba pasar a FIV. Me quedé en la primera inse pero acabó siendo un embarazo ectópico... y ya al siguiente intento, con los 40 cumplidos, fui a FIV y funcionó.
Hay mujeres que con más de 40 años están relativamente bien desde el punto de vista reproductivo y otras que con muchos menos ya van justas. Cada caso es distinto. Así que a esperar a ver que dicen las analíticas y a ver qué pasa... Mucha suerte!!!
Olli2013
Olli2013

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Acuario Tigre
Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 30/01/2013
Edad : 50
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Azahara - nova en proces Empty Re: Azahara - nova en proces

Missatge por Maduixa Dl 1 Jun 2015 - 14:45

Hola Azahara,

Jo també sóc d'IVI, amb el Dr. Ballesteros, i per mi va ser un "amor" en el bon sentit esclar!

Es va prendre el meu cas molt a pit i sempre m'he sentit super recolzada per ell. Em trucava per veure com estava i la veritat és que només tinc bones paraules per ell. M'ha parlat amb tota claretat i dit els pros i contres ...una altra cosa és que em digués el que jo volia sentir, això és molt diferent.

A nivell administratiu, no em va acabar de convéncer la veritat .... penso que tenen molta feina i cal millorar procesos i personalitzar algunes coses.

Ànims i endavant!!!!

Maduixa i frambuesites de 19 mesos!
Maduixa
Maduixa

Adeslas OVOdonació
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 277
Fecha de inscripción : 13/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Azahara - nova en proces Empty Re: Azahara - nova en proces

Missatge por Maduixa Dl 1 Jun 2015 - 14:45

Hola Azahara,

Jo també sóc d'IVI, amb el Dr. Ballesteros, i per mi va ser un "amor" en el bon sentit esclar!

Es va prendre el meu cas molt a pit i sempre m'he sentit super recolzada per ell. Em trucava per veure com estava i la veritat és que només tinc bones paraules per ell. M'ha parlat amb tota claretat i dit els pros i contres ...una altra cosa és que em digués el que jo volia sentir, això és molt diferent.

A nivell administratiu, no em va acabar de convéncer la veritat .... penso que tenen molta feina i cal millorar procesos i personalitzar algunes coses.

Ànims i endavant!!!!

Maduixa i frambuesites de 19 mesos!
Maduixa
Maduixa

Adeslas OVOdonació
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 277
Fecha de inscripción : 13/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Azahara - nova en proces Empty Re: Azahara - nova en proces

Missatge por Tina Dl 9 Nov 2015 - 22:23

Hola Azahara!
Estoy un poco en la misma situación que tu. Puedes decirme si finalmente probaste con Inseminación?
Tina
Tina

Sanitas No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 23
Fecha de inscripción : 07/11/2015

Tornar a dalt Ir abajo

Azahara - nova en proces Empty Re: Azahara - nova en proces

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum