Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
CLÍNIQUES A GIRONA Vote_lcap1CLÍNIQUES A GIRONA Bar210CLÍNIQUES A GIRONA Vote_rcap1 
lajefadelaironia
CLÍNIQUES A GIRONA Vote_lcap1CLÍNIQUES A GIRONA Bar210CLÍNIQUES A GIRONA Vote_rcap1 
ada_bcn
CLÍNIQUES A GIRONA Vote_lcap1CLÍNIQUES A GIRONA Bar210CLÍNIQUES A GIRONA Vote_rcap1 
Crislady
CLÍNIQUES A GIRONA Vote_lcap1CLÍNIQUES A GIRONA Bar210CLÍNIQUES A GIRONA Vote_rcap1 
Júlia
CLÍNIQUES A GIRONA Vote_lcap1CLÍNIQUES A GIRONA Bar210CLÍNIQUES A GIRONA Vote_rcap1 
morgan
CLÍNIQUES A GIRONA Vote_lcap1CLÍNIQUES A GIRONA Bar210CLÍNIQUES A GIRONA Vote_rcap1 
Dana
CLÍNIQUES A GIRONA Vote_lcap1CLÍNIQUES A GIRONA Bar210CLÍNIQUES A GIRONA Vote_rcap1 
Ester
CLÍNIQUES A GIRONA Vote_lcap1CLÍNIQUES A GIRONA Bar210CLÍNIQUES A GIRONA Vote_rcap1 
Sara
CLÍNIQUES A GIRONA Vote_lcap1CLÍNIQUES A GIRONA Bar210CLÍNIQUES A GIRONA Vote_rcap1 
Bego
CLÍNIQUES A GIRONA Vote_lcap1CLÍNIQUES A GIRONA Bar210CLÍNIQUES A GIRONA Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


CLÍNIQUES A GIRONA

3 participantes

Ir abajo

CLÍNIQUES A GIRONA Empty CLÍNIQUES A GIRONA

Missatge por airam75 Dl 19 Gen 2015 - 14:09

Hola
M'agradaria saber si alguba de vosaltres ha passat per l'experiència en alguna clínica de Girona, o si teniu alguna informació de la Província de Girona.
Veig que hi ha molta cosa de Barcelona i Tarragona.
Hi ha algu de Girona??
Sér que la Clínica de Girona fa reproduccions i m'han donat hora per un tal Dr. Carreta per a que em doni informació. 
No entenc massa aquesta manera una mica "difícil" i una mica críptica d'obtenir informació. Però aquí estem! Tinc hora per la setmana que bé.
Algú en te alguna experiència?
Gràcies
airam75
airam75

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 26/12/2014

Tornar a dalt Ir abajo

CLÍNIQUES A GIRONA Empty Re: CLÍNIQUES A GIRONA

Missatge por onlysita Dl 19 Gen 2015 - 17:16

Hola, 

Fa molt de temps que porto donant voltes al cap sobre si tira endavant o no, per mil pors... podre o no podré...però finalment el 26 tinc la primera visita al Ginecoleg i a Girona, en un principi volia anar a BCN, però desprès vaig pensar que era molt millor fer-ho aprop de casa.

Et puc dir les clíniques que hi ha a Girona:
- Centre de Genètica de Girona- visita al Bioleg gratuita, visita al Ginecoleg (55€ la primera visita) (65E la segona Visita) i en cas de fecundació amb donant 960€ + medicació apart ( m'han comentat que en DKV et fan un 5%)
Els anàlisis hormonals i la Histero si cal van apart (si tens mutua potser ho pots fer entrar)

Jo m'he decidit per ells em van donar molt bones vibracions i m'han parlat d'una noia que conec que ho va fer alla i esta molt contenta.

Moltes proves les fan a GIREXX ( que estan a Girona i Calella)

- Clinica Girexx Ara no recordo el preu exactament, però sinó m'equivoco, 1a visita al Ginecoleg-125 euros i inseminanació amb donant 960€+medicació apart

D'aquest centre també m'han parlat molt bé, una amiga meva que es va fer el tractament i està molt contenta ara va a pel segon (tot i que ella no ho va fer tota sola)


-Girofiv, Clinica Girona, aquest centre no sé preus, però tinc una amiga també que va fer Invitro aqui amb el seu home, i va quedar molt contenta, de fet ara anaven a pel segon, desconec preus.

-Hospital de Palamos (a nivell privat també ho fan) els presus són similars als altres centres.

El 26 si vols t'explico la la meva experiència amb Centre de Genètica de Girona.

Moltes felicitats per tirar endavant això, jo estic molt il·lusionada i ja no em fa por res...estic segura que m'ensortiré!!!!
onlysita
onlysita

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Tornar a dalt Ir abajo

CLÍNIQUES A GIRONA Empty Re: CLÍNIQUES A GIRONA

Missatge por lajefadelaironia Dt 20 Gen 2015 - 12:19

Hola Noies,

En el seu moment (quan les "veteranes" estavem en procés) a girona ho cobria la seguretat social, de manera que no tenim massa info de clíniques. 
Aviam si trobo el moment d'actualitzar el fil de clíniques!!

alba
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

CLÍNIQUES A GIRONA Empty Re: CLÍNIQUES A GIRONA

Missatge por airam75 Dc 21 Gen 2015 - 13:01

Jo tinc hora per a informació a la Clínica de Girona el dia 26. Sóc d'Adeslas i m'han dit que fan un descompte.
Sí que m'agradaria que m'expliquessis la teva experiència onlysita.
Gràcies
airam75
airam75

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 26/12/2014

Tornar a dalt Ir abajo

CLÍNIQUES A GIRONA Empty Re: CLÍNIQUES A GIRONA

Missatge por onlysita Dg 25 Gen 2015 - 13:41

Hola,

Demà a les 17h tinc hora a la Ginecologa, al centre de reproducció assitida de Girona, ja explicaré el meu primer contacte, i com ha anat tot. Amb DKV et fan un 5% de descompte.

En fi, demà explico la meva experiència
onlysita
onlysita

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Tornar a dalt Ir abajo

CLÍNIQUES A GIRONA Empty Re: CLÍNIQUES A GIRONA

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum