Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Clíniques reus/tarragona Vote_lcap1Clíniques reus/tarragona Bar210Clíniques reus/tarragona Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Clíniques reus/tarragona Vote_lcap1Clíniques reus/tarragona Bar210Clíniques reus/tarragona Vote_rcap1 
ada_bcn
Clíniques reus/tarragona Vote_lcap1Clíniques reus/tarragona Bar210Clíniques reus/tarragona Vote_rcap1 
Crislady
Clíniques reus/tarragona Vote_lcap1Clíniques reus/tarragona Bar210Clíniques reus/tarragona Vote_rcap1 
Júlia
Clíniques reus/tarragona Vote_lcap1Clíniques reus/tarragona Bar210Clíniques reus/tarragona Vote_rcap1 
morgan
Clíniques reus/tarragona Vote_lcap1Clíniques reus/tarragona Bar210Clíniques reus/tarragona Vote_rcap1 
Dana
Clíniques reus/tarragona Vote_lcap1Clíniques reus/tarragona Bar210Clíniques reus/tarragona Vote_rcap1 
Ester
Clíniques reus/tarragona Vote_lcap1Clíniques reus/tarragona Bar210Clíniques reus/tarragona Vote_rcap1 
Sara
Clíniques reus/tarragona Vote_lcap1Clíniques reus/tarragona Bar210Clíniques reus/tarragona Vote_rcap1 
Bego
Clíniques reus/tarragona Vote_lcap1Clíniques reus/tarragona Bar210Clíniques reus/tarragona Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Clíniques reus/tarragona

2 participantes

Ir abajo

Clíniques reus/tarragona Empty Clíniques reus/tarragona

Missatge por marina77 Dt 25 Nov 2014 - 0:19

Hola, he començat a demanar cita a cliniques i estic super liada, em podrieu recomanar alguna i si sabeu mes o menys els preus tambe.

gracies.
marina77
marina77

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Tauro Serpiente
Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 24/11/2014
Edad : 46

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques reus/tarragona Empty Re: Clíniques reus/tarragona

Missatge por paulabutterfly Dl 1 Des 2014 - 22:54

Hola Marina!

Em penso que estem en la mateixa situació...jo també estic mianat clíniques per Tarragona o Reus, ja que visc a Tortosa. Pel que he llegit per aquí, a Tarragona hi ha la clínica Embriogyn i té bones referències. Hi ha una altra que em sembla es diu Biogest a Reus, que he llegit per aquí que no tenen un tracte gaire agradable.

Jo, encara estic molt verda. De moment, el dia 15 aniré a una visita amb esta clínica, Embriogyn i a veure que tal, ja et contaré que tal si vols. I tu? HAs descobert alguna info més del tema?

Eva
paulabutterfly
paulabutterfly

muface Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 25/11/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques reus/tarragona Empty Re: Clíniques reus/tarragona

Missatge por marina77 Dl 8 Des 2014 - 21:26

Hola paula jo vaig anar a la clinica Conceptum de Reus, m'han parlat be d'ella, la primera visita molt agradable amb el doctor explicant cada detall desde el primer moment que desideixes tomar el pas, a part d'això el tema econòmic el pressupost que em van donar per a la inseminació artificial amb semen de donant es de 1450€ a part els medicaments si ells creuen que necessites pendre el tractament abans de fer la inseminació que pot anar tirant cap als 450€ com a molt.
Ja em contaras que t'han dit a la clinica Embriogyn, Bioges amb l'ho que he llegit ja no em fa gracia.

Gracies per el teu missatge i anims!!!
marina77
marina77

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Tauro Serpiente
Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 24/11/2014
Edad : 46

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques reus/tarragona Empty Re: Clíniques reus/tarragona

Missatge por paulabutterfly Dt 16 Des 2014 - 23:25

Hola Marina! Finalment ahir vaig anar a Embriogyn a Tarragona. La clínica em va agradar, tracte molt proper i bé. A mi de moment ahir em van cobrar la visita (90euros). Després m'han dit que el preu de la inseminació és d'uns 985 euros (sense medicació, que vé a costar uns 600 euros). També a part d'això abans de comenár el procés se veu que han de fer una ecografia i de esta visita 100 euros més...però bueno..què hi farem! Ah! I apart la prova aquella de les trompes la histerosalpingografia i unes analítiques que a mi m'ho poden fer a la mútua.


A mi me van dir que per edat (tinc 38) era millor fer inseminació amb hormones per tal de tenir més probabilitats de quedar-te embarassada. Ara, aquest sistema també té més possibilitats de que tinguis bessons o inclús tres! Jo ara me prendré les festes per veure si ho faig amb  hormones o sense però crec que me decantaré cap a l'opció de les hormones perquè si no, tinc molt poques probabilitats de quedar-me. Si res canvia, al gener començaré tot el procés

Tu què tal? Alguna novetat? 

Eva
paulabutterfly
paulabutterfly

muface Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 25/11/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques reus/tarragona Empty Re: Clíniques reus/tarragona

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum