Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Per fi em presento, soc la Clara Vote_lcap1Per fi em presento, soc la Clara Bar210Per fi em presento, soc la Clara Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Per fi em presento, soc la Clara Vote_lcap1Per fi em presento, soc la Clara Bar210Per fi em presento, soc la Clara Vote_rcap1 
ada_bcn
Per fi em presento, soc la Clara Vote_lcap1Per fi em presento, soc la Clara Bar210Per fi em presento, soc la Clara Vote_rcap1 
Crislady
Per fi em presento, soc la Clara Vote_lcap1Per fi em presento, soc la Clara Bar210Per fi em presento, soc la Clara Vote_rcap1 
Júlia
Per fi em presento, soc la Clara Vote_lcap1Per fi em presento, soc la Clara Bar210Per fi em presento, soc la Clara Vote_rcap1 
morgan
Per fi em presento, soc la Clara Vote_lcap1Per fi em presento, soc la Clara Bar210Per fi em presento, soc la Clara Vote_rcap1 
Dana
Per fi em presento, soc la Clara Vote_lcap1Per fi em presento, soc la Clara Bar210Per fi em presento, soc la Clara Vote_rcap1 
Ester
Per fi em presento, soc la Clara Vote_lcap1Per fi em presento, soc la Clara Bar210Per fi em presento, soc la Clara Vote_rcap1 
Sara
Per fi em presento, soc la Clara Vote_lcap1Per fi em presento, soc la Clara Bar210Per fi em presento, soc la Clara Vote_rcap1 
Bego
Per fi em presento, soc la Clara Vote_lcap1Per fi em presento, soc la Clara Bar210Per fi em presento, soc la Clara Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Per fi em presento, soc la Clara

5 participantes

Ir abajo

Per fi em presento, soc la Clara Empty Per fi em presento, soc la Clara

Missatge por maricler Dc 21 Ago 2013 - 18:35

Hola,

Vaig descobrir aquest foro ja fa uns quants mesos i desde llavors no he deixat de llegir-lo, em vaig dir que com a tard aquest estiu m'havia de presentar així que aqui estic. Em dic Clara i tinc casi 33 anys, com la majoria, pensava que amb aquesta edat estaria amb una parella maravellosa i amb algun nen pero de moment no ha estat així, tot i això tinc molt clar que jo vull ser mare i vull ser-ho ja. A vegades penso que no, q millor esperar una mica i que s'està molt be aixecant-se a l'hora que una vol i fent el que vulguis pero lleguint els vostres comentaris veig clar que això es normal, que si no dubtes si que no es normal.
De moment només li he dit a una amiga pero se que els meus pares em recolçaran molt i estaran encants amb els seu primer net.
M'ha ajudat molt llegir els vostres comentaris i us vull donar les gracies, crec que estic decidia i aquest setmebre penso començar a visitar-me, soc de Sanitas per es veu que ara només tenen tractes amb la clinica Marques (891€ per IA) i jo lleguint els vostres comentaris em feia mes gracia el CIRH, crec q anire a veure les dues i en funcio del preu i de les sensacions ja decidiré.

Apa una mes al club
maricler
maricler

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 21/08/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Per fi em presento, soc la Clara Empty Re: Per fi em presento, soc la Clara

Missatge por Viamuy Dc 21 Ago 2013 - 22:09

Hola.
Et dono la benvinguda .
Sembla que si , que totes tenim dubtes en algun moment.
Viamuy
Viamuy

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Aries Mono
Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 20/07/2013
Edad : 43
Ubicació : Sant Sandurní

Tornar a dalt Ir abajo

Per fi em presento, soc la Clara Empty Re: Per fi em presento, soc la Clara

Missatge por piedralunar Dv 23 Ago 2013 - 22:23

Benvinguda al fòrum i sí, ves mirant clíniques, on pots tenir descomptes, on tens bon feeling i sense presses faràs camí. Els dubtes els hem tingut totes, però tsmbé totes hem sortit endavant.
Molta sort i aquí et respondreem els dubtes sempre que puguem.
piedralunar
piedralunar

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Capricornio Mono
Nombre de missatges : 656
Fecha de inscripción : 10/02/2010
Edad : 55
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Per fi em presento, soc la Clara Empty Re: Per fi em presento, soc la Clara

Missatge por maricler Dg 25 Ago 2013 - 11:40

Gracies noies, la veritat es que es un camí ple de dubtes i foro així ajuda molt
maricler
maricler

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 21/08/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Per fi em presento, soc la Clara Empty Re: Per fi em presento, soc la Clara

Missatge por Júlia Dt 27 Ago 2013 - 17:01

Hola Maricler.

I tant que és normal, com robar-te famílies de pares separats i rejuntats amb altres persones i fills d'un i d'altre i tots són de la mateixa família. Noslatres només som un tipus de família com n'hi ha molts.

Endavant i sort amb el procés. Pot ser dur, però és molt maco.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Per fi em presento, soc la Clara Empty Re: Per fi em presento, soc la Clara

Missatge por lajefadelaironia Dl 2 Set 2013 - 17:43

Molt Benvinguda Clara!
Saber que la teva família et donarà suport es un gran què. ho fa tot molt més fàcil. espero que tot et vagi bé i ja ens aniràs explicant com et va el procés. Si fas una ronda de preus, estaria fantàstic que intentessis actualitzar el fil de "cliniques" amb els preus actualitzats amb mutua. Anem una mica malament d'actualitzacions de preus i ajuda a les que comenceu.
Una abraçada enorme!
alba 37 i pau 3a, ja hem après a anar en bici sense rodetes!
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Per fi em presento, soc la Clara Empty Re: Per fi em presento, soc la Clara

Missatge por maricler Dl 2 Set 2013 - 18:16

Gracies noies pels comentaris.
Quan hagi fet la ronda de cliniques (crec que només anire a CIRH i al Institut Marques) actualitzare la info a cliniques pq es molt util quan comences
maricler
maricler

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 21/08/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Per fi em presento, soc la Clara Empty Re: Per fi em presento, soc la Clara

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum