Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_lcap1Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Bar210Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_lcap1Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Bar210Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_rcap1 
ada_bcn
Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_lcap1Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Bar210Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_rcap1 
Crislady
Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_lcap1Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Bar210Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_rcap1 
Júlia
Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_lcap1Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Bar210Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_rcap1 
morgan
Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_lcap1Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Bar210Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_rcap1 
Dana
Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_lcap1Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Bar210Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_rcap1 
Ester
Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_lcap1Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Bar210Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_rcap1 
Sara
Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_lcap1Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Bar210Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_rcap1 
Bego
Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_lcap1Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Bar210Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Soc nova - Cal repòs després d'una IAD?

4 participantes

Ir abajo

Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Empty Soc nova - Cal repòs després d'una IAD?

Missatge por Lorditas Dl 29 Abr 2013 - 20:38

Hola,


Son nova al foro, fa un temps que estic llegint i casi que estic decidida, però tinc
un dubte, desprès de la IAD es necessari fer repòs uns dies? El dia que te la
fan ha de ser una hora concreta també? Per temes de feina es molt complicat
organitzar tot això i ara que encara estic a temps de decidir vacances….



Gracies a totes
Lorditas
Lorditas

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 21/08/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Empty Re: Soc nova - Cal repòs després d'una IAD?

Missatge por Júlia Dl 29 Abr 2013 - 22:08

Hola.

Despres de la inse no cal fer repos. L'hora te la diuen, si, tot i que la poden ajustar segons l'hora que et punxes l'ovitrelle.

T'animo a que et presentis una mica.

Molta sort.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Empty Re: Soc nova - Cal repòs després d'una IAD?

Missatge por lajefadelaironia Dj 2 Maig 2013 - 13:40

Hola,
Tal com diu la Julia, no fa falta fer repos. Et recomanen que facis "vida d'embarassada" es a dir no agafar pes, no fer sobre-esforços. etc. depen de la feina que tinguis.

El tema dels horaris de la inse es mes o menys ajustable, pero dins del mateix dia, et punxen un medicament per controlar l'ovulació així que es pot ajustar.

Has de comptar coordinar horaris al menys per 2 controls durant el cicle que tampoc es facil de combinar.

Anims!
alba 36 i pau 3a
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Empty Re: Soc nova - Cal repòs després d'una IAD?

Missatge por Lorditas Dj 2 Maig 2013 - 17:35

Moltes gracies!tinc pnsat cap al gener aixi q m guardare vacances x star mes tranquila!
Lorditas
Lorditas

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 21/08/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Empty Re: Soc nova - Cal repòs després d'una IAD?

Missatge por aiguaclara Dj 2 Maig 2013 - 19:31

Moderant:

He mogut el tema al subfòrum "Tractaments" doncs es on correspon seguint el contingut d'aquest.

I he editat el títol.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Soc nova - Cal repòs després d'una IAD? Empty Re: Soc nova - Cal repòs després d'una IAD?

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum