Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_lcap1Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Bar210Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_lcap1Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Bar210Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_rcap1 
ada_bcn
Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_lcap1Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Bar210Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_rcap1 
Crislady
Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_lcap1Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Bar210Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_rcap1 
Júlia
Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_lcap1Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Bar210Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_rcap1 
morgan
Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_lcap1Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Bar210Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_rcap1 
Dana
Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_lcap1Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Bar210Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_rcap1 
Ester
Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_lcap1Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Bar210Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_rcap1 
Sara
Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_lcap1Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Bar210Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_rcap1 
Bego
Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_lcap1Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Bar210Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Relat per les que esteu rumiant: Ser mare!

5 participantes

Ir abajo

Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Empty Relat per les que esteu rumiant: Ser mare!

Missatge por aiguaclara Ds 13 Abr 2013 - 10:00

He cregut molt edient publicar Relat sobre la maternitat.

Ser mare

Estàvem assegudes a l'hora de dinar quan la meva filla casualment va esmentar que estava pensant en "formar una família".?
- Estic fent una enquesta - fa broma -
Creus tu que hauria de tenir un nadó?
- Et canviarà la vida - vaig dir jo, mantenint un to neutral.
- Ja sé - va dir ella, no més dormir el cap de setmana, no més vacances espontànies ...

Però no era a això al que jo em referia.?? ..
Vaig mirar a la meva filla, tractant de decidir què dir-li. ??
Volia explicar-li que les ferides físiques de tenir un nadó sanarien, però convertir-se en mare li deixaria una ferida emocional tan gran que la faria per sempre vulnerable ...?
Volia dir-li que mai més llegiria el diari sense preguntar: i si aquest hagués estat el meu fill? ".? Que cada caiguda d'avió, cada casa que s'incendia, cada accident de trànsit la perseguirà.?
Que quan vegi una foto d'un nen famolenc, es preguntarà si no hi ha res pitjor a la vida que veure el teu propi fill morir.
Vaig mirar les seves mans amb manicura i el seu perfecte vestit de dues peces i vaig pensar, que sense importar quan sofisticada és ella, convertir-se en mare la reduirà al nivell més primitiu on el més important és protegir la seva criatura. Que l'anomenat urgent de "¡¡mama!!!" li farà trencar la seva font de vidre més fina sense ni tant sols dubtar.
M'agradaria advertir-li que sense importar quants anys ha invertit en la seva carrera, seran descarrilats per la maternitat.
Podrà contractar una mainadera, però algun dia haurà d'anar a una important reunió i recordarà el dolç olor del seu nadó.??
Haurà de endurir el seu cor per no tornar corrents a casa, només per assegurar-se que està bé.??
Volia dir-li a la meva filla que les decisions comuns de cada dia ja no seran rutina. ??
Que la decisió d'un nen de 5 anys d'anar al bany d'homes en Mac Donald 's en comptes del de dones serà un problema gegant.?? Allà, enmig de les safates i els crits d'altres nens, els assumptes d'independència i identitat de gènere xocaran contra la idea d'un pedòfil esperant en aquest bany d'homes. ??
Qualsevol decisió que prengui a l'oficina, la repensarà constantment com a mare.
Mirant a la meva atractiva filla, li volia assegurar que eventualment perdrà els quilets de més del embaràs, però mai més se sentirà igual en si mateixa.
Que la seva vida, ara tan important, passarà a segon pla quan el seu nadó hagi nascut. ??
Ara que ella donaria la seva vida en un moment per salvar el seu nadó, també començarà a demanar per més anys de vida, no per complir els seus somnis, sinó per veure els dels seus fills complerts.
Volia dir-li que la cicatriu de la cesària i les estries es convertirien en les seves medalles d'honor.
La relació de la meva filla i el seu entorn canviarà, però no de la manera que ella pensa.
Voldria que ella pogués sentir el llaç que tindrà amb altres dones que han intentat aturar guerres, acabar amb els prejudicis i no manejar sota els efectes de l'alcohol.
Vull descriure la meva filla la felicitat que se sent en veure el teu fill aprendre anar amb bicicleta.?
Vull capturar per a ella la rialla divertida d'un nadó quan toca per primera vegada el pelatge d'un gosset o d'un gat.?

Vull traspassar aquesta alegria.
- Mai et penediràs - vaig dir finalment.

La mirada interrogant de la meva filla em va fer notar llàgrimes en els meus ulls.
Em vaig acostar, vaig estrènyer les seves mans i li vaig desitjar el millor, ja que havia rebut el més meravellós dels anomenats ... Ser mare!
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Empty Re: Relat per les que esteu rumiant: Ser mare!

Missatge por Dunilla Ds 13 Abr 2013 - 21:33

Moooolt maco, quines ganes d'experimentar aquestes sensacions...
Dunilla
Dunilla

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Aries Perro
Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 09/03/2013
Edad : 41
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Empty Re: Relat per les que esteu rumiant: Ser mare!

Missatge por Yolanda Dt 16 Abr 2013 - 1:07

M'he emocionat llegint-ho !!

Gràcies !!

Yolanda(40), Tomás (3), Smile (14s)
Yolanda
Yolanda

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Libra Rata
Nombre de missatges : 119
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Empty Re: Relat per les que esteu rumiant: Ser mare!

Missatge por Mia81 Dc 17 Abr 2013 - 23:32

Molt maco!!
Montes gràcies!
Mia81
Mia81

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Pez Gallo
Nombre de missatges : 34
Fecha de inscripción : 05/04/2013
Edad : 43

Tornar a dalt Ir abajo

Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Empty Re: Relat per les que esteu rumiant: Ser mare!

Missatge por Crislady Dj 25 Jul 2013 - 11:31

Ser madre es lo mejor del mundo, lo recomiendo 100x100, de lo unico que me arrepiento es de no haberlo hecho antes y de tener tantas dudas y miedos. Ni lo dudeis!!!
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Relat per les que esteu rumiant: Ser mare! Empty Re: Relat per les que esteu rumiant: Ser mare!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum