Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_lcap1probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Bar210probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_rcap1 
lajefadelaironia
probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_lcap1probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Bar210probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_rcap1 
ada_bcn
probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_lcap1probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Bar210probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_rcap1 
Crislady
probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_lcap1probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Bar210probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_rcap1 
Júlia
probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_lcap1probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Bar210probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_rcap1 
morgan
probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_lcap1probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Bar210probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_rcap1 
Dana
probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_lcap1probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Bar210probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_rcap1 
Ester
probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_lcap1probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Bar210probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_rcap1 
Sara
probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_lcap1probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Bar210probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_rcap1 
Bego
probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_lcap1probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Bar210probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


probabilitat d'embaràs múltiple ¿?

5 participantes

Ir abajo

probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Empty probabilitat d'embaràs múltiple ¿?

Missatge por ada_bcn Dl 11 Feb 2013 - 11:46

Hola,
Segueixo amb les meves cabories... bé, com ja tinc un fill voldria saber quines probabilitats hi ha d'embaràs múltimple amb tractaments de reproducció asistida... Veig que hi ha unes quantes mares amb bessons i no sé si depen del tipus de tractament o què, ni quines probabilitats hi ha.
Seria un del meus malsons aquest...
Gracies.
ada_bcn
ada_bcn

hna No ho se encara
Nº tractaments : Sense tractament

Nombre de missatges : 382
Fecha de inscripción : 01/01/2013

http://adoptivanet.info

Tornar a dalt Ir abajo

probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Empty Re: probabilitat d'embaràs múltiple ¿?

Missatge por SilviaB Dl 11 Feb 2013 - 12:07

Hola Ada,

jo que estic en procés del segon embaràs també, quan vaig anar amb el doctor a la clinica em va dir que per reduir aquest risc em baixava la quantitat de puregon a injectar-me. Les provabilitats d'embaràs son més baixes pero assegurem no tenir embaràs múltiple.

En principi començaré el mes que ve....

Sílvia i Oriol.
SilviaB
SilviaB

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Sagitario Gato
Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 15/01/2011
Edad : 48
Ubicació : Santpedor

Tornar a dalt Ir abajo

probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Empty Re: probabilitat d'embaràs múltiple ¿?

Missatge por Bea Dl 11 Feb 2013 - 12:26

Me parece que con IAD la probabilidad de embarazo múltiple es del 20%. Con FIV imagino que será más alta (la medicación es más fuerte, suelen implantar 2 o más embriones...)

Yo voy a por el segundo, y en principio lo voy a hacer sin estimulación. Claro, que yo tengo la ventaja que tengo 28 años, y eso es una ayuda grande.
Bea
Bea

Sanitas Mètode divertit
Nº tractaments : Sense tractament

Escorpio Rata
Nombre de missatges : 341
Fecha de inscripción : 04/01/2011
Edad : 39
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Empty Re: probabilitat d'embaràs múltiple ¿?

Missatge por ada_bcn Dl 11 Feb 2013 - 20:34

20% és bastant no... això en un embaràs normal qualsevol? jolín... empensava que seria menos...
ada_bcn
ada_bcn

hna No ho se encara
Nº tractaments : Sense tractament

Nombre de missatges : 382
Fecha de inscripción : 01/01/2013

http://adoptivanet.info

Tornar a dalt Ir abajo

probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Empty Re: probabilitat d'embaràs múltiple ¿?

Missatge por Bea Dl 11 Feb 2013 - 20:45

Te lo digo de memoria, lo leí hace tiempo. El miércoles tengo cita, ya lo preguntaré.

Dependerá de muchos factores... la edad, reacción del cuerpo a la medicación...
Bea
Bea

Sanitas Mètode divertit
Nº tractaments : Sense tractament

Escorpio Rata
Nombre de missatges : 341
Fecha de inscripción : 04/01/2011
Edad : 39
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Empty Re: probabilitat d'embaràs múltiple ¿?

Missatge por Carolina Dl 11 Feb 2013 - 22:16

Hola, el risc de bessons es d'entre el 20 i el 25 % i el risc de trigemins es inferior al 5% (segons la web de l'Institut Marques). Es molt, pero si vas a la IAD amb unic ovul els risc es molt baix. Ho pots fer sense estimulacio o amb la meitat de l'estimulacio nornal.

Petons

Carolina36 i Ariadna (avui ha fet 1 any!!!)
Carolina
Carolina

l'Aliança Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Pez Dragón
Nombre de missatges : 147
Fecha de inscripción : 18/05/2011
Edad : 48
Ubicació : Cornellà de Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Empty Re: probabilitat d'embaràs múltiple ¿?

Missatge por Júlia Dl 11 Feb 2013 - 23:38

Jo estava amb el mateix pensament quan anava pel segon. Si et surt bessonada amb el primer és feina però te'n surt. quan ja tens un altre nen, que et surti bessonada complica moltíssim l'escenari.

Jo vaig optar per cap estimulació, com vaig fer amb el Roger (segon intent bingo), però amb l'Oriol vaig tenir 2 bioquímics (embrió implanta però de seguida s'atura) i vaig passar a FIV. En aquest procés vaig demanar que només m'implantessin els embrions d'un en un en cada intent. Com que van sortir de molt bona qualitat la doctora em va dir que podíem fer-ho així i mantenir garanties d'èxit, però que si haguessin estar de qualitat mitjana no m'ho hagués recomenat perquè les probabilitats haguessin baixat molt. Al primer intent vam fer bingo.

Jo de tu li deixaria clar al teu doctor i que en cada pas veiéssiu els pros i contres del risc de bessonada vs les probabilitats d'èxit.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Empty Re: probabilitat d'embaràs múltiple ¿?

Missatge por ada_bcn Dt 12 Feb 2013 - 10:04

Bé... de moment jo ara segueixo avaluant el tema. Em vull esperar a tenir claríssim mega clar hiper clar que el tema de l'adopció està súper tencat, i de moment no he perdut les esperances tot i que si sóc realista doncs veig que no.
Jo económicament no puc asumir tenir bessons, m'apanyaria a altres nivells però és molta diferencia d'edat ja amb el meu fill i són ritmes molt diferents... però això passaria independentment amb un de sol...
ada_bcn
ada_bcn

hna No ho se encara
Nº tractaments : Sense tractament

Nombre de missatges : 382
Fecha de inscripción : 01/01/2013

http://adoptivanet.info

Tornar a dalt Ir abajo

probabilitat d'embaràs múltiple ¿? Empty Re: probabilitat d'embaràs múltiple ¿?

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum