Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
MEDICACIÓ-injectables Vote_lcap1MEDICACIÓ-injectables Bar210MEDICACIÓ-injectables Vote_rcap1 
lajefadelaironia
MEDICACIÓ-injectables Vote_lcap1MEDICACIÓ-injectables Bar210MEDICACIÓ-injectables Vote_rcap1 
ada_bcn
MEDICACIÓ-injectables Vote_lcap1MEDICACIÓ-injectables Bar210MEDICACIÓ-injectables Vote_rcap1 
Crislady
MEDICACIÓ-injectables Vote_lcap1MEDICACIÓ-injectables Bar210MEDICACIÓ-injectables Vote_rcap1 
Júlia
MEDICACIÓ-injectables Vote_lcap1MEDICACIÓ-injectables Bar210MEDICACIÓ-injectables Vote_rcap1 
morgan
MEDICACIÓ-injectables Vote_lcap1MEDICACIÓ-injectables Bar210MEDICACIÓ-injectables Vote_rcap1 
Dana
MEDICACIÓ-injectables Vote_lcap1MEDICACIÓ-injectables Bar210MEDICACIÓ-injectables Vote_rcap1 
Ester
MEDICACIÓ-injectables Vote_lcap1MEDICACIÓ-injectables Bar210MEDICACIÓ-injectables Vote_rcap1 
Sara
MEDICACIÓ-injectables Vote_lcap1MEDICACIÓ-injectables Bar210MEDICACIÓ-injectables Vote_rcap1 
Bego
MEDICACIÓ-injectables Vote_lcap1MEDICACIÓ-injectables Bar210MEDICACIÓ-injectables Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


MEDICACIÓ-injectables

5 participantes

Ir abajo

MEDICACIÓ-injectables Empty MEDICACIÓ-injectables

Missatge por TITA Dl 28 Gen 2013 - 22:26

hola bona nit!!
avui m'he posta el primer injectable.. i no se si es per aprensió però em trobo malament...em sabeu dir quins efectes secundaris té?? no sé si podré de fer m'ho això cada nit... m'he posat a plorar com una bleda de perquè per aconseguir el que vull he d epassar tot això ... no m'agrada medicar-me... i no sé si ho podré fer demà.
alguna em pot dir alguna cosa sobre el FOSTIPUR...
em fa una por terrible de posar-me això al cos... però ara ja he fet el primer...cerc que demà trucaré a la doctora ...
TITA
TITA

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 15/01/2013

Tornar a dalt Ir abajo

MEDICACIÓ-injectables Empty Re: MEDICACIÓ-injectables

Missatge por Yuclare Dl 28 Gen 2013 - 23:35

Hola Tita , a veure, CALMA !!! Avui és el primer dia de les punxades i és normal que estiguis nerviosa, tant, que fins i tot et trobis malament. No crec que sigui cap efecte secundari del FOSTIPUR (evidentment no sóc metge, però és la meva opinió). Jo crec que la situació i els nervis t'estan fent passar una mala estona i això no et fa cap be.
Si se't fa una muntanya molt grossa potser pots demanar que estigui algu amb tu per punxar-te, o potser et va be crear un ambient relaxat, o fins i tot et diria que potser una copeta de vi fa efecte.. no sé .. mira de trobar-te a gust.
Veuras com amb el pas dels dies tot es fa més fàcil , t'ho dic per experiència que vaig fer 8 tractaments !!
I plora, plora tot el que necessitis si això et fa sentir millor.
Pensa en el objectiu, t'asseguro que despres tots els nervis i mals moments dels tractaments s'obliden quan tens el teu bebe en braços.

Vinga , ànims ! Ves a dormir i demà serà un altre dia

Petons

Anna
Yuclare
Yuclare

Medifiatc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 8

Tauro Tigre
Nombre de missatges : 377
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

MEDICACIÓ-injectables Empty Re: MEDICACIÓ-injectables

Missatge por Júlia Dt 29 Gen 2013 - 0:09

L'Anna dóna en la diana. No has de pensar en que t'estàs punxant sino en que estàs fent passes cap al teu objectiu de ser mare. Ets més forta del que et penses i si pares una estona i et concentres en respirar i et tranquilitzes veuràs que demà també ho pots fer.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

MEDICACIÓ-injectables Empty Re: MEDICACIÓ-injectables

Missatge por TITA Dt 29 Gen 2013 - 9:16

Gràcies a les dues.. he dormit molt malament ... avui intentaré anar piscina i dp jo sola no puc ... li demanaré a alguna amiga meva...( de fet ahir ja ho vaig fer però la meva amiga que és veïna no va poder punxar-me ...) i em vaig anar posant nerviosa i nerviosa ... en fi.L'ambient relaxat ja el tenia... espelmes que sempre en tinc ... incens... però jo sóc de les que em mareixo quan em punxen...no sé si havia algun altre tractament bebibles , però bueno ara ja està...només pateixo per la merda que em foto al cos perque jo soc rotllo homeopatia i altres tècniques... i també vaig arribar a pensar que ho podria provar sense medicació... però ara pa alante ja està ... però espero que em vagi bé ... i crec molt i penso que em sortirà bé ...
gràcies a totes .
TITA
TITA

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 15/01/2013

Tornar a dalt Ir abajo

MEDICACIÓ-injectables Empty Re: MEDICACIÓ-injectables

Missatge por Yuclare Dt 29 Gen 2013 - 10:28

Tita, no hi cap medicació bebible per estimulació ovàrica. No pensis en que és una "merda" sino en que és una "ajuda" cap a l'èxit.
I les punxades... no són més que "la picada d'un mosquit" ... d'un mosquit entremeliat que et busca les pessigolles a la panxa !

Ja ens explicaràs !
Yuclare
Yuclare

Medifiatc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 8

Tauro Tigre
Nombre de missatges : 377
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

MEDICACIÓ-injectables Empty Re: MEDICACIÓ-injectables

Missatge por isaky Dt 29 Gen 2013 - 11:15

Tita, yo tambien me estoy pinchando, y el primer dia, me dolio y dije, todos los dias asi? pero durante el dia (yo me pincho por la mañana) dije a la de mañana nada de miedo, es para mi gran sueño, me relaje cogi aire y cuando no me di cuent me pinche, y no due nada,lo que te dicen por aqui relajate y ya veras como no es nada, animo ya veras como no te daras cuenta y esto acabara
isaky
isaky

l'Aliança Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 115
Fecha de inscripción : 26/07/2012

Tornar a dalt Ir abajo

MEDICACIÓ-injectables Empty Re: MEDICACIÓ-injectables

Missatge por TITA Dt 29 Gen 2013 - 16:01

Hola Isaky, gracias...
Hoy me pinchará una amiga... y mañana... ya veremos...
También ayer tuve un día complicado...Tú es la primera vez que te pinchas??
Te ha dado algunos efectos secundarios??No sé a parte de pincharme que soy aprensiva és el tema de lo que te pones en el cuerpo, ya sé que todas habeis pasado por esto pero mira ... pinso a ver si serà bueno o no para el niño todo esto que ya sé que no que hay miles de chicas que lo han hecho ... pero bueno... ya te iré contando...
Tú cuando te hacen inseminación?? yo este viernes voy y supongo me diran para la semana que viene... no sé como funciona.. explican tan poco...
gracias hoy lo primero que he hecho es abrir el foro para ver quin habia escrito... me siento apoyada al ver que no soy la unica que pasa po r todo esto y que muchas han pasado por más!!

TITA
TITA

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 15/01/2013

Tornar a dalt Ir abajo

MEDICACIÓ-injectables Empty Re: MEDICACIÓ-injectables

Missatge por isaky Dt 29 Gen 2013 - 20:22

Hola TITA, si que es la primera vez que me pincho, el ultimo ciclo intentamos hacerlo por ciclo natural pero mis ovarios dijeron que no, asi que estamos con las banderillas.

a mi el unico efecto que me esta dando es bastante mas sueño, y estoy super mimosa y "ñoña" la doctora dice que es normal, yo voy este jueves a la visita a ver como sigue y supongo que tambien la semana que viene me toca la inseminacio, por cierto tambien me lo estoy hciendo en circh.

Si tienes dudas preguntale a la doctora no tendra problema en contestar, la mia me contest aunque lo que le pregunte es una tonteria.
isaky
isaky

l'Aliança Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 115
Fecha de inscripción : 26/07/2012

Tornar a dalt Ir abajo

MEDICACIÓ-injectables Empty Re: MEDICACIÓ-injectables

Missatge por Carolina Dt 29 Gen 2013 - 23:00

Hola Tita
no pateixis per la medicacio. Jo vaig fer als metges moltissimes preguntes sobre que eren per que des dels 16 anys prenc hormones per un problema de tiroides i em feia por prendre mes hormones i em van assegurar son inofensives i que l'unic efecte secundari que podria tebir era retncio de liquid, pero aixo em passa amb gairebe tots els medicaments
A mi la inseminacio me la van fer el dia13 del cicle.

Anims i pensa que ja queda molt poquet.

Petons

Carolina36 i Ariadna 11,5 mesos
Carolina
Carolina

l'Aliança Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Pez Dragón
Nombre de missatges : 147
Fecha de inscripción : 18/05/2011
Edad : 48
Ubicació : Cornellà de Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

MEDICACIÓ-injectables Empty Re: MEDICACIÓ-injectables

Missatge por Júlia Dt 29 Gen 2013 - 23:44

Ànims Tita. Jo em vaig haver de punxar heparina cada dia durant 10 mesos en l'embaràs i aquí estic. I aquelles punxades sí que feien mal.

Tu pots, que són pocs dies!
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

MEDICACIÓ-injectables Empty Re: MEDICACIÓ-injectables

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum